جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/ معاون منابع انسانی و پشتیبانی پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی گفت: استفاده از خرد جمعی، رشد کمی فعالیت نسبت به سال گذشته، ابتکار وخلاقیت، پاسخ مستند به مکاتبات، بهره گیری مناسب از ظرفیت نیروها و قانون مند بودن از شاخصه های معیار عملکردی است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»،  اکبری معلم در سومین نمایشگاها دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات حوزه علمیه که در سالن غدیر این دفتر در قم برگزارشد به ارائه گزارشی از فعالیت ادارات برتر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پرداخت و با بیان  اینکه  ارزیابی عملکرد، مهمترین برنامه راهبردی پژوهش و معیارسنجی در عرصه پژوهشی است، گفت: این عرض یابی باعث تقویت کار،  تقویت ایجاد تفکر سازمانی و ایجاد روحیه امید و انگیزه قوی برای کار بهتر می شود. 

معاون منابع انسانی و پشتیبانی پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی با بیان اینکه شاخصه عملکردی و تعاملی با سازمانها  مهمترین معیارهای انتخاب ادارات برتر است افزود: برای معیار عملکردی 70امتیاز و تعاملی 30 امتیاز در نظرگرفته شده است.

وی افزود: استفاده از خرد جمعی، رشد کمی فعالیت  نسبت به سال گذشته، ابتکار وخلاقیت، پاسخ مستند به مکاتبات، بهره گیری مناسب از ظرفیت نیروها و قانون مند بودن از شاخصه های معیار عملکردی است. 

اکبری معلم افزود: رتبه اول اداره هیئت علمی، گروه پژوهشی رتبه دوم و ادراه فناوری به عنوان شایسته تقدیر شناخته  شد.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha