جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام صفی خانی

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین از اجرای ۲۰ برنامه بصیرتی در مدارس استان خبر داد و گفت: در جریان فتنه ۸۸ دشمنان به خیال خام خود به دنبال آن بودند که نظام ولایی را طی دو هفته ساقط کنند، ولی به حول و قوه الهی با بصیرت مردم و درایت مقام معظم رهبری شکست خوردند.

حجت الاسلام علاالدین صفی خانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین به حماسه ماندگار و فراموش نشدنی نهم دی اشاره کرد و گفت:  حماسه عظیم نهم دی 1388 و حضور میلیونی مردم ولایی در صحنه، تبلور عینی رشد سیاسی ملت و انقلاب اسلامی بود.

معون امور طلاب حوزه علمیه قزوین افزود: در جریان فتنه ۸۸ دشمنان به خیال خام خود به دنبال آن بودند که نظام ولایی را طی دو هفته ساقط کنند، ولی به حول و قوه الهی با بصیرت مردم و درایت مقام معظم رهبری شکست خوردند.

وی ادامه داد:  انتخاباتی که بالاترین درصد شرکت مردم را داشت و می توانست برای ما اقتداری در دنیا باشد، موضوع تقلب در آن مطرح شد که با درایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم از این مرحله عبور کردیم.

حجت الاسلام صفی خانی خاطرنشان کرد: روز نهم دی ماه در تاريخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصيرت» تبديل به يوم الله و ماندگار گرديد و در اين روز تاريخی ملت هميشه در صحنه ايران اسلامی، حماسه ای ديگر آفريد و دشمنان خدا و دينش را مأيوس و نااميد ساخت.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ايران به دشمنان و سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بيعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمينی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود و مردم در اين روز، تير خلاص را به سران فتنه شليک و پشت پيکر نامبارک فتنه را به خاک ماليدند.

 حجت الاسلام صفی خانی تصریح کرد: روز نهم دی، روزی است که مردم ايران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فريب حيله ها و نيرنگ های آنان را نمی خورند و نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولايت فقيه است بر می دارند.

وی به برگزاری 20 برنامه در ایام بزرگداشت نهم دی در مدارس علمیه استان قزوین اشاره و خاطرنشان کرد: به مناسبت 9 دی و هفته بصیرت برنامه‌های متنوعی از سوی معاونت امور طلاب حوزه علمیه قزوین در مدارس استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha