جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 زلزله زدگان سرپل ذهاب

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین از حضور جهادی روحانیون و اساتید حوزه استان در مناطق زلزله زده غرب کشور قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، پیش ازظهر امروز در حاشیه جلسه هماهنگی برنامه های حماسه نهم دی در حوزه علمیه قزوین به نقش ارزشمند روحانیون و اساتید مدارس استان در مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: همیشه در مواقع حساس، در قدم اول نگاه ها به سمت روحانیون جامعه می رود و این قشر از جامعه به عنوان یکی از مهم ترین اقشاری که در عرصه فرهنگ تاثیرگذار هستند، شناخته می شوند و یک فرد روحانی با شناختی که از جامعه دارد و با توجه به حضوری که در حوزه های علمیه داشته، می تواند برای حل مشکلات اجتماعی راهکار ارائه دهد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان افزود: حضور روحانیون در مناطق زلزله زده بسیار مهم است و اثرات مثتبی خواهد داشت که امیدواریم این حضور در روزهای بعدی نیز همچنان تداوم داشته باشد.

وی از استقبال خوب مردم زلزله زده از روحانیون اشاره کرد و بیان داشت:مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه استقبال بسیار خوبی از روحانیون داشتند و اظهار می داشتند که این سربازان امام زمان (عج) در این مناطق از نظر کارها و برنامه های تبلیغی و فرهنگی حضور مداوم داشته باشند.

حجت الاسلام مصطفایی از اعزام 85 نفر از روحانیون استان قزوین به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و گفت: در ماه جاری و با هماهنگی با مدیر حوزه علمیه قزوین، روحانیون به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام خواهند شد.

وی همچنین ضمن گرامیداشت حماسه ماندگار نهم دی، گفت: فتنه گران در سال ۸۸ با پشتیبانی بیگانگان و استکبار جهانی به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، به مقدسات دینی ما توهین کرده و ارزش های اسلامی را زیر سؤال بردند، اما مردم درس عبرتی به همه آنها دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha