چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام گنج علی

حوزه/ حجت الاسلام گنجعلی در ادامه با اشاره به ضرورت استفاده از نیروی داخلی، گفت: کشور ما چندین بار این تجربه را کرده که اگر چشم به دشمنان اسلام داشته باشیم، قطعاً ضربه خواهیم خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام سید ابراهیم گنجعلی، صبح امروز در مراسم تجلیل از روحانیان اردوهای جهادی و راهیان نور گفت: 9دی روز بصیرت و روز میثاق باولایت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان تصریح کرد: همان طوری که یوم الله غدیر و یا یوم الله عاشورا در تاریخ اسلام ماندگار شده است، یوم الله 9 دی نیز در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده است.

حجت الاسلام گنجعلی در ادامه با اشاره به ضرورت استفاده از نیروی داخلی، گفت: کشور ما چندین بار این تجربه را کرده که اگر چشم به دشمنان اسلام داشته باشیم، قطعاً ضربه خواهیم خورد.

وی در ادامه افزود: نظام اسلامی ایران با حمایت های مردمی شکل گرفته و استوار است و با کارشکنی های عده ای، مشکلی برای انقلاب پیش نخواهد آمد و فقط به بیت المال خسارت وراد می شود.

حجت الاسلام گنجعلی با اشاره به فعالیت های جهادی مبلغان حوزه علمیه همدان، بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تمامی مبلغان برادر و خواهر که بسیج طلاب و روحانیان استان همدان را در اردو های جهادی و اردوهای راهیان نور کمک می کنند تشکر و قدر دانی ویژه داشته و دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان در پایان خاطرنشان ساخت: اجر تمامی مبلغان جهادی به تحقیق یک اجر معنوی است و خداوند متعال اجر و پاداش ویژه ای هم از نظر معنوی و هم از نظر دنیوی به این مبلغان الهی خواهد داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha