پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: وظیفه و رسالت دانشجویان حفظ و تثبیت روحیه انقلابی‌گری است ،چرا که دانشجویان باید در راستای ایجاد عدالت و تحقق آرمانی اسلام نقش موثری داشته‌ باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل مصطفایی صبح امروز در جمع دانشجویان گروهای جهادی که در سالن اجتماعات  ناحیه سپاه شهرستان قزوین برگزار شد، به نقش حساس و خطیر دانشجویان در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دانشجوی بصیر باید با حضور به‌موقع و موثر خود ضمن تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان امروز جامعه بزنند و نشان دهند که مدافع حریم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در داخل کشور هستند.

وی افزود: دانشجو  باید در چارچوب عقلانیت و انصاف، مطالبه‌گری درست و به موقع و به دور از فضاهای سیاسی داشته و در تربیت نیروهای هم‌تراز انقلاب قدم‌های موثری را بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفایی خاطرنشان کرد: تربیت دانشجویان برای فردای کشور بسیار مورد اهمیت است؛ به همین منظور مسئولین باید توجه ویژه ای برای پرورش دادن آنها انجام دهند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین بزرگترین خطر برای جامعه اسلامی و بشری را توطئه غرب و آمریکا و ایجاد اختلاف و تفرقه دانست و بیان داشت: اسلام ما را به وحدت کلمه و تمسک به قرآن دعوت کرده است و آنجایی که آموزه های دینی تجلی پیدا کند وحدت کلمه تجلی یافته و توطئه های دشمن خنثی خواهد شد.

 وی ادامه داد: امروز برادران و خواهران از مذاهب و نژادهای مختلف همه در زیر چتر اسلام قرار دارند و در کنار هم به وحدت و انسجام رسیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفایی بیان داشت: امروز هر بلایی به ملت های مسلمان وارد می شود از وهابیت، آمریکا و اسرائیل است و کسانی که جاهلانه با ادعای روشنفکری از روی پرچم استکبار عبور نمی کنند در مسیر اهداف دشمن گام برمی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفایی بیان داشت: دین و مکتب ما کاملترین است؛ لذا باید همه به ویژه مسئولان برای تقویت ارزش های دینی تلاش وافر و جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی عنوان داشت: در بحث زلزله اخیر که همه هموطنان را داغدار کرد٬ همین احساس یکدل بودن مردم گواه این مطلب بود که همه با هم یکی هستیم و در هر شرایطی از یکدیگر پشتیبانی می کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha