پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دهه فجر انقلاب اسلامی

حوزه/ در این مقطع حسّاس که دشمنان خارجی و عوامل فریب خورده داخلی دست در دست هم بنای به شکست کشاندن نهضت مقاومت را دارند، وحدت کلمه و وفاق و همدلی اصلی ترین توصیه به مردم شریف ایران اسلامی در کنار احیای پیام اصلی انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن  بیانیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم به مناسبت آغاز فجر فاطمی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال‌ عشر

مقام معظم رهبری: دهه مبارکه فجر، حقیقتاً فجر سعادت این ملّت بزرگ و بلکه فجر سعادت ملّت‌های اسلامی است

در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و سرآغاز طلوع خورشید نورانی انقلاب اسلامی ،خدای بزرگ را شاکریم که شاهد تجلی شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر "تعالیم مکتبی اسلام ناب محمدی"(ص) در عصر حاضر هستیم.

تقارن این روزهای بزرگ با ایام شهادت و سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در کنار عشق و محبت روز افزون مردم به اهل بیت علیهم السلام می تواند فرصتی برای یادآوری سرمنشاء اصلی شکل گیری انقلاب ما  مبتنی بر  غیرت دینی و مذهبی ملت ایران باشد.

در این مقطع حسّاس که کید و فتنه دشمنان به سبب سرعت انتشار پیام انقلاب در منطقه و اقصی نقاط جهان به اوج خود رسیده و دشمنان خارجی و عوامل فریب خورده داخلی دست در دست هم بنای به شکست کشاندن نهضت مقاومت را دارند، وحدت کلمه و وفاق و همدلی اصلی ترین توصیه به مردم شریف ایران اسلامی در کنار احیای پیام اصلی انقلاب که همان استقامت در راه نیل به هدف و وفاداری به ارزش های انقلاب اسلامی می باشد.

با آرزوی سربلندی ،افتخارآفرینی، مجد و عظمت انقلاب اسلامی و مردم بزرگ ایران اسلامی

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم

 

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha