پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 436416
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
تجدید میثاق مردم بوشهر با ولایت

حوزه/ ملت بصیر و ولایی استان بوشهر، با حضور در خیابان‌ها و اعلام برائت از اغتشاشگران و مزدوران داخلی دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی، با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، ملت بصیر و ولایی استان بوشهر، امروز چهارشنبه (13 دی ماه)  بار دیگر با حضور در صحنه، 9 دی دیگری آفریدند و با حضور در خیابان‌ها و اعلام برائت از اغتشاشگران و مزدوران داخلی دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

مردم انقلابی بوشهر در این راهپیمایی شعارهایی همچون «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»،« ما همه سرباز توئیم خامنه ای، گوش به فرمان توئیم خامنه ای»، ‌«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر مفسد اقتصادی»، «منافق حیا کن این فتنه را رها کن»، را سر داده و به دشمنان ایران پیام دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی هیچ تأثیری بر عزم ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت نخواهد گذاشت.

ملت این خطه از جنوب کشور بار دیگر ثابت کردند که همواره پشتیبان انقلابشان هستند و اهانت به مقدسات را لحظه‌ای تحمل نخواهند کرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha