شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهرگفت: پیاده روی بزرگ «میثاق با ولایت» همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) و به جهت تکریم مقام این حضرت برگزار می شود و بسیاری از مردم شهر در این پیاده روی حضور بهم می رسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسمات مذهبی شهر چغادک از برگزاری پیاده روی بزرگ «میثاق با ولایت» در شهر چغادک خبر داد و گفت: این پیاده روی همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) و به جهت تکریم مقام این حضرت برگزار می شود و بسیاری از مردم شهر در این پیاده روی حضور بهم می رسانند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به جزئیات برگزاری این پیاده روی اظهار کرد: پیاده روی میثاق با ولایت صبح روز پنجشنبه جاری و همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) از یادمان شهدای گمنام شهر چغادک آغاز و تا گلزار شهدای این شهدا ادامه خواهد شد.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه باید همیشه به دنبال ارتقای برنامه ها باشیم تصریح کرد: این پیاده روی سبب مهر و محبت بیشتر مردم نسبت اهل بیت(ع) می شود و صرف یک پیاده روی خالی نیست.

حجت الاسلام خدری گفت: پیاده روی میثاق با ولایت از شهدا آغاز می شود و به شهدا ختم می گردد که در سال گذشته هم شاهد حضور بسیاری از محبان اهل بیت(ع) در شهر چغادک که به شهر عاشورائیان معروف است، بوده ایم.

وی حضور بسیجیان را در صحنه بسیار موثر دانست و اظهار داشت: بسیج در کنار مردم همواره در برگزاری مراسمات بوده است و منشأ خیر و برکت می باشد.

گفتنی است، در این جلسه سایر اعضای ستاد برگزاری مراسمات مذهبی شهر چغادک به ارائه نظرات خود و برنامه ریزی جهت برگزاری این پیاده روی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha