پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ائمه جمعه

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: در فتنه ۸۸ دشمنان استکباری و منافقین داخلی دست به دست هم دادند تا انقلاب اسلامی را به بیراهه بکشانند، اما با حماسه ۹ دی تمام نقشه هایشان نقش بر آب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان که با حضور نماینده ولی فقیه و  امام جمعه قزوین در دفتر امام جمعه شهرستان بویین زهرا برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه ماندگار و فراموش نشدنی نهم دی 1388 گفت:  بازتاب این حرکت کوبنده در دنیا نشان داد که معادلات دشمن در برابر ملت ایران اشتباه بوده و این ملت با اقتدار تمام در مسیر رهبری و انقلاب حرکت خواهند کرد و مقام معظم رهبری نیز با درایت عمیق خود عوامل فتنه گر را به مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی معرفی کرد.

وی افزود: جریان فتنه و ضد انقلاب با شعارهای خود در روز قدس و حرمت شکنی های روز 13 آبان و 16 آذر ماهیت ضد دینی و ضد انقلابی خود را نشان دادند و حرمت شکنی روز عاشورا و حمایت سران فتنه از اراذل و اوباش صبر مردم خداجو را به سر آورد و مردم عاشورایی با حضور پرشور خود در راهپیمایی بی نظیر 9 دی 1388 انزجار خود را از توطئه مشترک آمریکا و جریان فتنه نشان دادند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه قزوین ادامه داد: فتنه گران با خیال خام خود بدون توجه به عاقبت کارشان فکر کردند که می توانند به انقلاب و آرمان های امام و شهدا ضربه وارد کنند اما هوشیاری ملت ایران اسلامی و درایت مقام معظم رهبری همه توطئه فتنه گران را نقش بر آب کرد.

نماینده مردم قزوین درمجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی نیز با پیروی از ولایت فقیه بار دیگر با آرمان های امام و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرد و همواره با هوشیاری و بصیرت خود از منویات مقام معظم رهبری پیروی می کند.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: ایمان و باورهای اعتقادی مردم، مدیریت مقام معظم رهبری در مهار فتنه، بصیرت ملت ایران و عاشورای حسینی چهار عامل زمینه ساز حماسه ۹ دی بود که فتنه 88 را به خوبی مهار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸ دشمنان استکباری و منافقین داخلی دست به دست هم دادند تا انقلاب اسلامی را به بیراهه بکشانند، اما با حماسه ۹ دی تمام نقشه هایشان نقش بر آب شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha