جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: تغییر فرهنگ زنان در خانواده به عنوان پایه اصلی خانواده از برنامه‌های مهم دشمنان در عرصه تهاجم فرهنگی است، لذا باید در راستای مقابه با هجمه ها، ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی در دستور کار متولیان فرهنگی و رسانه‌ها قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، در جمع اعضای حلقه های صالحین مدرسه علمیه زینبیه خواهران شهرستان آبیک، به نقش مهم خانواده در جامعه اشاره کرد و گفت: با رعایت موازین ارزشی اسلامی زندگی خانوادگی شکوفا می‏ شود و اسلام حقوقی برای اعضای آن مشخص کرده که با مراعات و اجرای آنها، صفا و صمیمیت چون چشمه‏ ای جوشان در خانواده جاری می‏ گردد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین افزود: تغییر فرهنگ زنان در خانواده به عنوان پایه اصلی خانواده از برنامه‌های مهم دشمنان در عرصه تهاجم فرهنگی است، لذا باید در راستای مقابه با هجمه ها، ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی در دستور کار متولیان فرهنگی و رسانه‌ها قرار بگیرد.

وی بر ضرورت حفظ سلامت اخلاقی و روانی جامعه تاکید کرد و ابراز داشت: خانواده نقش بسزایی در تربیت جوانانی مؤمن، انقلابی و توانمند با روحیه جهادی دارد و در سایه نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و الگو گرفتن از سیره عملی اهل بیت(ع) می توان شاهد رشد اخلاق و معنویت در جامعه بود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ اسلامی، تصریح کرد: تبلیغ به موقع، مؤثر و هدفمند جلوی رواج آسیب های اجتماعی و اخلاقی را می گیرد و جامعه را در برابر هجمه ها مصون نگه می دارد.

 حجت الاسلام مصطفایی در پایان خاطرنشان کرد: نهادینه سازی سبک زندگی اهل بیت(ع) به معنای الگو گرفتن و پیروی از سبک زندگی آنان است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha