جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: یکی از برنامه های سران فتنه این بود که شهید سازی کنند و دنبال این بودند که تعداد شهدا را حتی به ۷۲ نفر برساند و با استفاده از آن، به نقشه های شوم خود برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه ایمانیه خواهران شهرستان تاکستان، با گرامیداشت حماسه بزرگ نهم دی گفت: در عاشورای سال ۱۳۸۸ وقتی مقدسات مردم مورد اهانت قرار گرفت، به فاصله چند روز حماسه  ۹دی اتفاق افتاد و در واقع مردم که نگران قانون شکنی ها و سوء استفاده ضد انقلاب و بیگانگان از آشوب های بودند، بساط فتنه گران را درهم پیچیدند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ادامه داد: یکی از برنامه های سران فتنه این بود که شهید سازی کنند و دنبال این بودند که تعداد شهدا را حتی به 72 نفر برساند و با استفاده از آن، به نقشه های شوم خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها دنبال این بودند از شریط به وجود آمده به عنوان زمینه ای برای انقلاب رنگی استفاده کنند و از تفاوت ایران با کشور های دیگر خبر نداشتند و با اعلام تقلب توسط سران فتنه، کلید آشوب 88 را زدند. در حالی که ساز و کار انتخابات در ایران به صورتی است که نمی شود 11 میلیون تقلب کرد، ولی امکان تخلف های کم وجود دارد

حجت الاسلام مصطفایی اظهار کرد: عده‌ای فقط به خاطر اینکه اسامی آن‌ها از صندوق رای خارج نشده بود و به خاطر قدرت طلبی‌ و خودخواهی‌ ۸ ماه کشور را دچار تشنج کرده و خیابان‌ها را به آتش کشیدند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین یادآور شد: رسانه‌های بیگانه در آن ایام مردم را تشویق می‌کردند به خیابان‌ها بیایند و شعار” نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران” را بگویند و حتی برخی چهره‌های خط امام (ره) هم صف خود را از این افراد جدا نکردند و به حمایت از آشوبگران پرداختند.

وی در پایان گفت: مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی، در ۹ دی ۸۸ با حضور پرشور در خیابان ها، وفاداری خود به انقلاب، رهبری و نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند و دشمنان را ناامیدتر از همیشه کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha