شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مهر آرا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه التفاتیه گفت: فتنه گران و خواص بی بصیرت خواسته و ناخواسته برای رسیدن به اهدافشان با دشمنان قسم خورده ملت ایران هماهنگ شدند و طعم شیرین یک حماسه بزرگ چون انتخابات را به کام ملت و رهبر معظم انقلاب تلخ کردند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه التفاتیه قزوین به فرارسیدن حماسه نهم دی اشاره کرد و گفت: حماسه نهم دی یک حادثه و اتفاق کوچکی نیست، بلکه  یک حرکت عظیم و ماندگار مردمی بود.

 وی با بیان این که حماسه نهم دی صحنه زیبایی از پیوند امام و امت و دفاع  از حریم ولایت بود و این حماسه ماندگار خط بطلانی بر تمام فتنه انگیزی های 8 ماهه جریان فتنه بود، افزود: فتنه گران خواسته و ناخواسته برای رسیدن به اهدافشان با دشمنان قسم خورده ملت ایران هماهنگ شدند و طعم شیرین یک حماسه بزرگ چون انتخابات را به کام ملت و رهبر معظم انقلاب تلخ کردند.

مدیر مدرسه علمیه التفاتیه قزوین خاطرنشان کرد: فتنه 88 نتیجه سکوت و کم کاری برخی از خواص بی بصیرت بود  که در مقابل بعضی حرکت های جریان نفاق احساس تنبلی کرده و یا به دشمنان رو سیاه مردم و انقلاب اعتماد کردند..

حجت الاسلام مهر آرا به مسئله نفس در انسان اشاره کرد و بیان داشت:  انسان چنانچه بر نفس خود غلبه کند، به رشد و تعالی می رسد و شرط فهم قرآن نیز مهار نفس بوده تا ضمیر و باطن انسان به نور الهی منور شود و  اگر خدا محور باشد به رشد و تعالی می رسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha