سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: خواص بی بصیرت که به برخی چهره های شاخص در نظام اسلامی اطلاق می شوند، در جریان فتنه با سکوت مخرّب و معنادار خود سعی کردند بذر تردید را در دل مردم بکارند و در پازل استکبار قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جمع اساتید مدارس علمیه استان قزوین، با گرامیداشت حماسه نهم دی، گفت: مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی در مراحل مختلف فتنه 88 از فتنه گران فاصله گرفتند و وقتی متوجه شدند این‌ها عناصر آمریکا هستند، در مقابل آنان ایستادند.

وی با بیان این که در حماسه ۹دی، مردم با بصیرت کشورمان، در صحنه بودن و اعتقاد به ولایت‌فقیه را به نمایش گذاشتند، ادامه داد: روز ۹ دی روز رسوایی سران و ساکتین فتنه، ناامید شدن آمریکا و انگلیس و عوامل داخلی آن‌ها و نمایش بصیرت، آگاهی، ولایتمداری ملت عزیز ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به‌عنوان دشمن اصلی انقلاب اسلامی، با هدف براندازی نظام مقدس اسلامی، راهبردهایی را اجرا می‌کنند، به همین دلیل فرقی نمی‌کند که چه کسی رئیس‌جمهور این کشور شود، چون تصمیم‌گیری‌ها تحت نظر لابی‌های صهیونیستی است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به طراحی‌های نظام استکبار برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در اندیشکده ها و مراکز برنامه‌ریزی‌ خود، از سال‌ها قبل برای ایجاد انقلاب‌های مخملی و رنگی در کشورهای مختلف طراحی کرده‌اند و در قالب  این طرح‌ها با نفوذ و حمایت‌های مالی و رسانه‌ای، افراد مدنظرشان را در مسئولیت‌های مختلف وارد کرده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان از سال 78 مراکز طراحی و برنامه‌ریزی آن‌ها با همکاری رژیم‌های مرتجع منطقه، ساکتین و سران فتنه را تحت نفوذ قراردادند و نحوه آشوب و اغتشاش را به ایادی خو آموزش دادند و افراد مدنظر خود را تعیین کردند.

وی اظهار کرد :آنها  استراتژی نفوذ و استحاله را طراحی کرده و بحث براندازی را در سال 78 کلید زدند و مردم را به خیابان‌ها کشاندند تا به خیال خام خود زمینه را برای براندازی انقلاب اسلامی فراهم کنند، ولی با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و  آگاهی و بصیرت مردم در 23 تیر سال 78 نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین به عملکرد خواص بی بصیرت در جریان فتنه اشاره کرد و اظهار داشت: خواص بی بصیرت که به برخی چهره های شاخص در نظام اسلامی اطلاق می شوند، در جریان فتنه با سکوت مخرب و معنادار خود سعی کردند بذر تردید را در دل مردم بکارند و در پازل استکبار قرار گرفتند و طولی نکشید که در صفوف آشوبگران مشاهده کردیم لیبرال ها، سکولارها، منافقین و سلطنت طلبان در کنار فتنه گران قرار گرفتند و زیر پرچم دروغین خط امام علیه مردم کشورمان صف کشیدند. خواص بی بصیرت زمینه ای را فراهم کردند که سران فتنه با اتکا به آنها به فعالیت خود ادامه دهند و از طریق تریبون ها با سخنان دوپهلو و منافقانه به فتنه گران کمک کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha