شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: دشمن صحنه به صحنه به دنبال ماست، یک روز با جنگ، یک روز با طرح مساله حقوق بشر و روز دیگر با تحریم های ظالمانه، ولی آنچه که می تواند از بمب اتم بالاتر باشد وحدت، همدلی و تبعیت از رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی موینی صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون حلقه های صالحین مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین، گفت: ملت ایران با حفظ وحدت ، همدلی و گوش به فرمان رهبری در مقابل تمامی توطئه های استکبار ایستاده اند .

وی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار، عزت و سربلندی قرار دارد، ادامه داد: استکبار جهانی با کمک ایادی خود تلاش می کند افق جمهوری اسلامی ایران را سیاه جلوه دهد، اما به برکت توکل و اراده ملت هر روز شاهد توفیقی در جمهوری اسلامی هستیم .

حجت الاسلام والمسلمین موسوی موینی با بیان این که هر موفقیتی در سایه آرامش و همدلی و دوری از حاشیه ها به وجود می آید و باید در این مسیر با قدرت به حرکت خود ادامه دهیم، افزود: یکی از اهداف پیامبران رفع اختلاف در میان جوامع بشری بود و پیامبر اسلام (ص) مهمترین محور انسجام و اتحاد جوامع اسلامی و جهانی است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمنان اسلام بارها با حربه های گوناگون سعی در از بین بردن اسلام ناب محمدی از پهنه جهان هستی داشته اند، در این زمان حفظ وحدت و همدلی بین مسلمانان حیاتی می باشد.

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: دشمن صحنه به صحنه به دنبال ماست، یک روز با جنگ، یک روز با طرح مساله حقوق بشر و روز دیگر با تحریم های ظالمانه، ولی آنچه که می تواند از بمب اتم بالاتر باشد وحدت، همدلی و تبعیت از رهبری است.

وی تصریح کرد: دشمن به امید این است که بین ما یک شکاف ایجاد کند و اگر روزی برسد که وحدت و همدلی  کمرنگ شود ضررش متوجه کل نظام می شود و این امر به گروه خاصی برنمی گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha