جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خماسه ۹ دی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه ۹ دی روز عبور غیرتمندانه مردم ایران اسلامی از پیچ تاریخی و حساس است، گفت: در این روز تاریخی مردم با بصیرت ایران اسلامی به خوبی اهداف دشمن را شناسایی و فتنه از قبل طراحی شده آنان را خنثی کردند.

حجت الااسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آ باد با اشاره به اینکه 9 دی روز تجدید میثاق امت با ولایت است، گفت: ملت ایران اسلامی در این روز با بصیرت و  آگاهی، دشمن شناسی و وقت شناسی نقشه های شوم دشمنان انقلاب را خنثی کردند.

مدیر حوزه علمیه لرستان ادامه داد: مردم ایران اسلامی با حضور به موقع و با بصیرت خود در حماسه ۹ دی، اوج ولایت مداری و دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه برای ملت سرافراز ایران اسلامی 9 دی روز شکست فتنه گران و توطئه گران است افزود: دشمن در این روز نتوانست نتیجه هزینه های گزاف خود برای تضعیف نظام اسلامی را ببیند و با اتحاد مردم ولایت مدار ایران اسلامی نقشه ها و خواب هایش بی تعبیر ماند .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه 9 دی روز عبور غیرتمندانه مردم ایران اسلامی از پیچ تاریخی و حساس است، خاطر نشان کرد: در این روز تاریخی مردم با بصیرت ایران اسلامی به خوبی اهداف دشمن را شناسایی و فتنه از قبل طراحی شده آنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با تاکید بر اینکه طومار فتنه استکباری دشمنان اسلام و انقلاب با بصیرت مردم ایران اسلامی در حماسه 9 دی در هم پیچیده شد، گفت: حماسه 9 دی حماسه بزرگ ملت اسلامی و روز به صحنه آمدن یکپارچه ملت در دفاع از اهداف والای انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری است .

وی در پایان خاطر نشان کرد: حماسه 9 دی استحکام نظام و تحکیم ولایت پذیری و خاموش شدن آتش فتنه بود که مردم غیور و با بصیرت ایران اسلامی با حضور یکپارچه خود در دفاع از ارزش های انقلاب فتنه شوم دشمنان را خنثی کردند.

انتهای پیام

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha