سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نهم دی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، ویژه برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله ۹دی استان را تشریح کرد.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان ضمن تأکید بر لزوم بزرگداشت یوم الله 9دی ماه، اظهار کرد: برنامه ‌های متنوعی به همین مناسبت در سطح استان تدارک دیده شده که از آن جمله می‌توان به اجتماع عظیم مردمی در روز نهم دی ماه اشاره کرد.

وی به حضور سخنرانان برجسته در برنامه‌های مختلف گرامیداشت ۹دی اشاره و عنوان کرد: سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، در تجمع بزرگ مردمی که ساعت۱۰ صبح روز نهم دی در میدان امامزاده عبدالله(ع) برگزار می‌شود، سخنرانی خواهد کرد.

رئیس ستاد هماهنگی برنامه ‌های ۹دی، از حضور دکتر وحید یامین پور در برنامه‌ های گرامیداشت حماسه ۹دی خبر داد و افزود: دکتر یامین پور صبح روز ۹دی ماه در سالن شهید عباسپور دانشگاه آزاد اسلامی همدان و عصر همان روز در دانشگاه صنعتی همدان به ایراد سخن می پردازد.

حجت الاسلام فاضلیلان در ادامه از برگزاری  «همایش پیشتازی مردم همدان در حماسه ۹دی» در سالن انصار خبر داد و افزود: در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضویمهر سخنرانی خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: مراسم بزرگداشتی در مسجد مهدیه همدان در روز هفتم دی ماه برگزار می شود و دکتر حمید رضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: روز هشتم دی ماه نیز برنامه‌ ای در مسجد ابوذر میدان شاهد با سخنرانی حجت الاسلام سید مجتبی حسینی یمین برگزار می‌شود. ویژه برنامه دیگری نیز در مسجد مسلم بن عقیل برگزار می‌شود که پس از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام احمد حسین فلاحی خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha