جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عارفی بیرجند

حوزه/مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید گرامی داشت حماسه ۹ دی باشکوه برگزار شود، گفت: در فتنه ۸۸ دشمن برنامه‌ریزی کرده بود تا اقدامی انجام دهد و ولایت فقیه را از بین ببرد، اما با بصیرتی که مردم داشتند این توطئه بسیار شوم را در نطفه خفه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام محمدولی عارفی، پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی با بیان اینکه بعد از گذشت 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن همه ترفندهای خود را برای نابودی نظام اسلامی به کار بست، گفت: دشمن در موقعیتی قرار گرفت که تصور می‌کرد وقت آن است که اصل ولایت فقیه و نظام را مورد هدف قرار دهد.

وی اشاره به اینکه بر اساس تجربه تاریخی که داریم در زمان حضرت علی (ع) عمار به عنوان ملاک حق و باطل معرفی شده بود، افزود: مردم در زمان حضرت علی(ع) بصیرت لازم را نداشتند که از یک حادثه‌ای که پیش‌بینی شده بود و با اقداماتی که انجام می‌شد از حوادث جلوگیری کنند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: در فتنه 88 دشمن برنامه‌ریزی کرده بود تا اقدامی انجام دهد و ولایت فقیه را از بین ببرد، اما با بصیرتی که مردم داشتند این توطئه بسیار شوم را در نطفه خفه کردند.

وی، درپایان خواستار برگزاری راهپیمایی پرشکوه در روز 9دی ماه شد و اظهار داشت: با توجه به اینکه خراسان جنوبی تاکنون در امتحاناتی که داده است همیشه موفق بوده و رهبری نیز خراسان جنوبی را نمونه عنوان کرده‌اند به فضل خدا این راهپیمایی نیز بسیار خوب خواهد بود.


انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha