جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عبادی در دیدار با فرماندهان مرزبانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه آنچه که دشمن تصدیق و تایید می‌کند به نفع هیچ حزب و گروهی نبوده و نیست، گفت: فتنه ۸۸ که خسارات بسیار زیادی را برجای گذاشت و عامل اصلی آن، طمع‌کاری‌های دشمن بود که همیشه طلبکارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز در دیدار با مسئولان و دست‌اندرکاران ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی، اظهار داشت: تصمیماتی که این ستاد در آستانه روز بصیرت می‌گیرد، بسیار به‌موقع است و در این فرصت باقی‌مانده تا 9 دی‌ماه زمینه‌های مساعدتری را فراهم کنید.

وی افزود: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با انواع مکر و حیله و دخالت‌های نظامی، اقتصادی، نفوذ فرهنگی، و ... با ملت ایران برخورد کرده و آن طوری که بی‌پرده خودش می‌گوید همه گزینه‌هایش روی میز است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم  در این آزمایشات سرافراز بیرون آمده‌اند و پاسخ دشمن را قاطع داده اند، گفت: فتنه، جایی است که ما فکر می کنیم دشمن رودررو و باصداقت حرف می‌زند، در این شرایط مهم‌ترین ابزار مبارزه در فتنه، بصیرت است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: افرادی که بصیرتشان قوی است، دشمن را در هر چهره ای می‌شناسند و از بوی سخن و رنگ و قیافه دشمن به نیت او پی می‌برند، اما اگر بصیرت نباشد، فرد نمی‌تواند بین دوست و دشمن فرق بگذارد که این مصیبتی بزرگ است.

وی از شبیخون فرهنگی یاد کرد و اظهار داشت: بی‌بصیرتی خطر بزرگی است و وقتی که در داخل جامعه افراد باهم درگیر و فرماندهی این درگیری را دشمن در آن‌سوی مرزها داشته و از طریق ابزار رسانه و فضای مجازی مدیریت کند، جامعه از هم می پاشد.

امام‌جمعه بیرجند ادامه داد: نتیجه بی بصیرتی این می‌شود که مردم یک کشور خانه‌ها و مساجد را آتش می‌کشند و از سویی با آمار ارقام دروغ، هراس و نگرانی در جامعه به وجود می‌آورند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه آنچه که دشمن تصدیق و تایید می‌کند به نفع هیچ حزب و گروهی نبوده و نیست، گفت: فتنه 88 که خسارات بسیار زیادی را برجای گذاشت و عامل اصلی آن، طمع‌کاری‌های دشمن بود که همیشه طلبکارند.

وی با بیان این که استحکام جمهوری اسلامی ایران دشمن را ناامید کرده بود، لذا با کمک عوامل داخلی  فتنه 88 را ایجاد کردند، افزود: حداقل بصیرتی که باید داشته باشیم این است که عنان اختیار خود را از دست خودمان خارج نکنیم و در حال حاضر احساس می‌شود فتنه‌ای بزرگ‌تر در راه باشد که نیاز به بصیرت همه افراد جامعه است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری در ذهنمان باشد، هیچ‌گاه فریب دشمن را نمی‌خوریم، گفت: حداقل کاری که باید در برابر دشمن انجام دهیم، کسب بصیرت است.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی تصریح کرد: این مردم بعد از چند دهه تجربه مبارزه با مستکبرین، از تهدید دشمن نمی‌ترسند و هرگاه که دشمن به کشور طمع کرد بدانیم مقصر خود ما هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha