چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شمس الدین

حوزه /امام‌جمعه شهرستان بشرویه با بیان اینکه استکبار جهانی همیشه به دنبال ناامید کردن مردم از نظام بوده که همه باید مراقبت کنیم، گفت: مهم‌ترین ویژگی حماسه ۹ دی‌ماه بصیرت، اتحاد بود.

حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، اظهار داشت: ملت ما در بزنگاه‌ها خودشان را نشان دادند و اگر حماسه 15خرداد اتفاق نمی‌افتاد، انقلاب به نتیجه نمی‌رسید.

وی افزود: یکی از نقاط قوت کشور ما وجود رهبری حکیم و دوراندیش است که دیگران هم به این قضیه اذعان دارند و سران کشورهای دیگر نزد معظم له می‌آیند و مشورت می‌گیرند.

امام‌جمعه شهرستان بشرویه گفت: مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر در نهم دی‌ماه نشان دادند که با بصیرت بالای خود اجازه نمی‌دهند، هیچ‌کسی در کشور فتنه‌گری کند.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین با اشاره به این که مقام معظم رهبری بحران فتنه 88 را به‌ خوبی مدیریت کردند، افزود: فتنه گران عوامل داخلی و خارجی و دشمنان دست‌به‌دست هم دادند تا کشور را ملتهب کنند، ولی با بصیرت بالای مردم و هدایت هوشمندانه رهبری فتنه‌های آنان خفه شد.

وی با بیان اینکه استکبارجهانی به دنبال ناامید کردن مردم از نظام بوده و همه باید مراقب این توطئه‌ها باشیم، اظهار داشت: عده‌ای نباید از فضای اعتدال در جامعه سوء استفاده کنند و در کشور باید آرامش برقرار باشد.

 امام‌جمعه شهرستان بشرویه با بیان اینکه خلق حماسه 9 دی سبب شد بار دیگر انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمنان را خنثی کند گفت: مهم‏ترین مشخصه حماسه ماندگار و جاودانه نهم دی، سه عنصر اساسی ایمان، اتحاد و بصیرت است.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص تبدیل قدس شریف به پایتخت صهیونیست گفت: این سخن خشم مسلمانان را برانگیخته و به‌راستی‌که اسرائیل غده سرطانی است و از حامیان مهم گروه تکفیری داعش است.

وی افزود: رأی سازمان بین‌الملل به عدم تبعیت از نظر آمریکا پیروزی بزرگی برای حقانیت فلسطین بود.

امام‌جمعه شهرستان درپایان خاطرنشان کرد: امریکا و عربستان جنایات بزرگی ازجمله نسل‌کشی فجیع در یمن را انجام دادند و امروز نیز قصد دخالت در کشور ما را دارند که باید بدانند در ایران، نظام اسلامی مستقل حاکم است و اجازه دخالت نخواهیم داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha