جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بيان اين كه حماسه نهم دي دست طمع‌ورزي دشمنان به نظام اسلامي را كوتاه و به تثبيت جايگاه نظام مقدس جمهوري اسلامي كمك كرده است، گفت: حماسه نهم دي‌ماه سالروز حماسه عظيم مردمي در پشتيباني از مباني فكري و اعتقادي و ولايي نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در ستاد برگزاری گرامیداشت حماسه نهم دی، حماسه بزرگ  نهم دی را نشان دهنده پیوند قلبی ملت با ولایت دانست و بر ضرورت برگزاری هر چه با شکوه تر این حماسه تاریخی ملت ایران تأکید کرد.

وی با تاکید بر این که مراسم بزرگداشت نهم دی هر سال با شکوه تر از سال قبل برگزار می شود، تصریح کرد: نهم دی همواره جاویدان و زنده و سندی بر هوشیاری و بیداری ملت با بصیرت ایران و خواری در چشمان دشمنان این نظام مقدس است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که حماسه نهم دي به يک حضور هوشيارانه و پشتيباني کننده از انقلاب اسلامي به حساب مي آيد و به عنوان حماسه اي ماندگار ثبت شد، افرود: اين حماسه برنامه هاي سه دهه دشمنان بر عليه محوري اسلامي را خنثي کرد.

وی با اشاره به این که حماسه نهم دی به معناي پيوند امت با رهبري، شناخت دقيق دشمن، بصيرت کامل مردم و جريان ماندگار مردمي و مقابله با استکبار جهاني است، خاطرنشان کرد: مردم با خلق حماسه نهم دی پشتیبانی عملی خود را از انقلاب، نظام و رهبری را اثبات کردند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که نهم دي از آن جهت كه ريشه در احساسات پاك و ارادت شيعيان به اهل بيت به ويژه سالار شهيدان امام حسين(ع) دارد حماسه‌اي جاويد و ماندگار است، بیان داشت: حماسه نهم دي نشان داد که انقلاب ما با دو سرچشمه لايزال و جاودانه اراده الهي براي حفظ نظام اسلامي و حضور مردم براي دفاع از هويت بخشي جمهوري اسلامي پيوند خورده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: مردم ايران با بصيرت خود روز نهم دي براي دفاع از ولايت فقيه به صحنه آمدند و ضمن تقبيح كردن هتك حرمت مقدسات ديني حمايت خود را از رهبري نظام به نمايش گذاشتند.

وي با بيان اين كه ملت بزرگ ایران اسلامی در نهم دي حماسه ای عاشورايي و تاريخی خلق کردند، افزود: نهم دي تجلي باورهاي ديني و اعتقادي مردم نسبت به ولايت فقيه، خروج مردم عيله استكبار و استعمار و صهيونيسم و تجلي نمايش آگاهي و بصيرت مردمي بود كه باورهاي اعتقادي آنان مورد هتك حرمت قرار گرفته بود.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که مردم ما این حماسه را در ایامی خلق کردند که دشمنان در خیال خام خود تصور کردند مردم با ولایت فاصله گرفتند، بیان داشت: مردم با حضوری حماسی نشان دادند که تصورات دشمنان جز خیال خام چیز دیگری نبوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که روشنگري‌هاي امام گونه مقام معظم رهبری به گونه‌اي بود تا حماسه نهم دي ماه خلق شد، افزود: اين حماسه براي نظام اسلامی یک موهبت الهي است و بايد شاكر اين نعمت باشيم.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که ملت ایران در نهم دي شعور و بصيرت خود را نشان دادند، بیان داشت: مردم ولایت مدار ایران اسلامی ثابت کردند كه تا آخرین لحظه پای اين نظام ولايي خواهند ماند و گوش به فرمان علمدار اين جبهه هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تاكيد بر اين كه مردم با حضورشان در صحنه نهم دي، فتنه گران و بيگانگان را شكست دادند گفت: بيگانگان اميد داشتند با كودتاي مخملي نظام ولايي را از پاي درآورند ولي حضور مردم آنان را ناكام و نااميد كرد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که تقواي الهي، بصيرت و آگاهي لازمه مقابله با توطئه ها و فتنه هاي شوم دشمنان است، افزود: امروز به برکت نظام مقدس اسلامي، مشعل فروزان ولايت فقيه روشنگر راه هر فرد مسلمان ايراني در برابر انحرافات و فتنه ها است.

وی با بيان اين كه حماسه نهم دي دست طمع‌ورزي دشمنان به نظام اسلامي را كوتاه و به تثبيت جايگاه نظام مقدس جمهوري اسلامي كمك كرده است، تصريح كرد: حماسه نهم دي‌ماه سالروز حماسه عظيم مردمي در پشتيباني از مباني فكري و اعتقادي و ولايي نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha