یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نعمت الهی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: حماسه ۹ دی واکنش انقلابی ملت ایران در مقابل استکبار و سران فتنه بود و حفظ انسجام و وحدت داخلی و داشتن بصیرت رمز موفقیت و مقابله با دشمنان است و همه باید این موضوع را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، امروز در جمع کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین، ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی سال 1388 به بصیرت انقلابی ملت ایران اشاره کرد و گفت:حماسه عظيم مردم ايران اسلامی در ۹ دی ۸۸ سبب دلگرمی و غرور همه به ويژه دوستداران انقلاب در سراسر جهان شد و خشم دشمنان را برانگيخت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: تحلیلگران بعد از اين راهپيمايی‌ها  اظهار داشتند كه در طول 30 سال گذشته اين راهپيمايی بزرگ‌ترين راهپيمايی بوده است و همه اقشار جامعه با هر تفكر سياسي حتی آنها كه به نتايج انتخابات معترض بودند نيز شعور دينی و انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای در چند سال اخیر بر آن تأکید داشتند، مفهوم« بصیرت» و ضرورت برخورداری و بهره مندی از آن در عرصه های سیاسی و اجتماعی است و مشکل اصلی جامعه اسلامی را نبود بصیرت و ضرورت در این عرصه عنوان فرموده اند. به جرأت می توان گفت دلیل همه انحرافات سیاسی و اعتقادی، رفتارها، تصمیم گیری ها و موضع گیری های بدون بصیرت است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: ما ممکن است در بعضی از کارها و در بعضی از تصمیمات اختلاف سیلقه داشته باشیم، ولی این اختلاف سلیقه ها در مصالح عمومی و منافع چندان تاثیر گذار نبوده و دشمنان نظام و اسلام، باید بدانند که ملت ایران همواره جان برکف، آمادگی حمایت و حراست از آرمان ها و ارزش های اسلامی را داراست.

وی اظهار کرد: سلایق مختلف وقتی که دیدند ارزش های اسلامی و الهی و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی مورد هجمه ناجوانمردانه قرار گرفته است، یکپارچه و متحد به خیابان ها آمده  و از سران فتنه و عوامل فریب خورده آنها اعلام انزجار کردند و حماسه  ۹ دی را رقم زدند.

حجت الاسلام نعمت الهی بیان داشت: حماسه ۹ دی واکنش انقلابی ملت ایران در مقابل استکبار و سران فتنه بود و حفظ انسجام و وحدت داخلی و داشتن بصیرت رمز موفقیت و مقابله با دشمنان است و همه باید این موضوع را جدی بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha