جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فتنه ۸۸

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه سران فتنه باید جزای خطای خود را بدهند، یادآور شد: فتنه‌گران داخلی و خارجی برای حذف ولایت فقیه و براندازی نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسی صفیخانی، عصر امروز در مسجد المهدی مینو، با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی، گفت: سران فتنه در آن زمان، آتش بیار فتنه در داخل کشور بودند و زمانی محصور شدند که فتنه تمام شده بود.

وی با بیان اینکه برخی هنوز هم عمق فاجعه فتنه ۸۸ را درک نکرده‌ و راه را گم کرده‌اند، افزود: در جریان فتنه، خواص بی بصیرت مسیر خود را از انقلاب و ولایت فقیه جدا کردند و مردم را به حضور در کف خیابان ها و اعتراضات مردمی دعوت می کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به اینکه خواص بی بصیرت کوفه، مردم را به شهادت امام حسین (ع) تشویق کردند و آن جنایت و مصیبت بزرگ رقم خورد، خاطرنشان کرد: خواص بی بصیرت بعد از فتنه ۸۸ هم از کارها و اعمال خود پشیمان نشدند و هنوز خود را بر حق می دانند.

حجت الاسلام صفی خانی با بیان اینکه سران فتنه باید جزای خطای خود را بدهند، یادآور شد: فتنه گران داخلی و خارجی برای حذف ولایت فقیه و براندازی نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند.

وی در ادامه با اشاره به حماسه سازی ملت انقلابی در ۹ دی ۸۸، تصریح کرد:  طبق آیات قرآن، باید ایام‌الله را بزرگ بداریم، چراکه یک حادثه مقطعی نیستند و باید در طول زندگی ما همچنان بدرخشند و زنده بمانند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قزوین بر ضرورت گرامیداشت باشکوه حماسه ۹دی تأکید کرد و گفت: باید عبرت های فتنه ۸۸ و درس های حماسه ۹ دی برای آحاد مردم تبیین شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha