یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تلاش برخی افراد برای تطهیر سران فتنه را کاری بیهوده دانست و گفت: باید از فتنه ۸۸ و ۹دی درس و عبرت آموخت و این حوادث به درستی برای طلاب جوان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام  علی معبودی، پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های حماسه نهم دی، در حوزه علمیه قزوین، با اشاره به بصیرت ملت ایران در این حماسه بی نظیر، گفت:در حماسه نهم دی برخی خواص مردود شدند، ولی ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی با لبیک به ندای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای توانستند بساط  سران فتنه را برچینند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین افزود: اگر بخواهیم بصیرت افزایی کنیم، باید با همه ابعاد آن آشنا باشیم، به جزئیات آن بپردازیم و آن گاه آن را بیان کنیم تا بصیرت به نحوی مطلوب در همه مردم ایجاد شود.

حجت الاسلام  معبودی تصریح کرد: ملت بابصیرت ایران اسلامی نیز با خلق حماسه باشکوه 9دی حضور خود در صحنه های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی را بار دیگر اثبات کردند.

وی افزود: بی شک انتخابات ریاست جمهوری دهم و حوادث فتنه آلود بعد از آن را باید جزئی از مهمترین مسائل 38 ساله انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون دانست که در کنار درس ها و عبرت های فراوان، تصویر واقعی تری از جامعه ایران را بازتاب داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد:  ایادی استکبار جهانی با برنامه ریزي های بلند مدت خود در قالب جنگی نرم درصدد تحت تاثیر قراردادن تمام اقشار مردم در جریان فتنه سال 88 بود.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و ایادی آن در قالب جنگ نرم درصدد حمله به ایمان، اعتقاد و بصیرت مردم و همچنین صف آرایی در برابر نظام جمهوري اسلامی و اصل ولایت فقیه بودند، اما به واسطه ولایتمداري و اعتقاد قلبی مردم به نظام مقدس اسلامی، در این راه شکست خوردند.

وی افزود: نهم  دی یوم الله شد، چون مردم با انگیزه الهی و عشق به سالار شهیدان، همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند: «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است»، به طور فراگیر و خودجوش و نه با دعوت افراد و گروه ها، فراتر از دسته بندی های سیاسی، به صحنه آمدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: خیانت فتنه‌گران به نظام و ملت فراموش نشدنی و تلاش برای تطهیر سران فتنه کاری بیهوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha