پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار آیت الله موسوی با یگان حفاظت هواپیمایی همدان

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه، رهبر معظم انقلاب را مصداق بارز فقیه مجاهد نگاهبان دین دانست و گفت: سپاه پاسداران با تبعیت از ولایت فقیه، در تمامی عرصه‌ها موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، ظهر امروز در دیدار فرماندهان و پرسنل یگان حفاظت هواپیمایی استان همدان، با اشاره به روایتی از امام حسن عسکری(ع) «فَأمّا مَن كانَ مِن الفُقَهاءِ صائنا لنفسِهِ حافِظا لِدينِهِ مُخالِفا على هَواهُ مُطِيعا لأمرِ مَولاهُ فلِلعَوامِّ أن يُقَلِّدُوهُ ، وذلكَ لا يكونُ إلّا بَعضَ فُقَهاءِ الشِّيعَةِ لا جَميعَهُم» اظهار داشت: حضرت می فرماید که «هر فقيهى كه خويشتندار و نگاهبان دين خود باشد و با هواى نفْسش بستيزد و مطيع فرمان مولايش باشد، بر عوام است كه از او تقليد كنند»؛ حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب، مصداق بارز این حدیث است.

مدیر حوزه علمیه همدان در ادامه با اشاره به تدابیر حکیمانه و رهنمودهای مخلصانه رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: ۲۸سال است که سکان هدایت و ولایت فقیه بر دوش رهبر معظم انقلاب است و خدمت برای این شخصیت، خدمتی الهی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران به واسطه تبعیت مستقیم از ولایت فقیه، تبدیل به جایگاهی مقدس شده است، تصریح کرد: خدمت در سپاه پاسداران، توفیقی الهی است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فعالیت مجاهدانه خود از ارزش های انقلاب اسلامی به نحو احسن پاسداری کرده است و تاکنون در هر بخشی که فعالیت کرده همچون حضور در جبهه ها و عرصه های فرهنگی و اجتماعی، موفق عمل کرده است.

وی در پایان با اشاره به ضرورت توجه امر به معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: متأسفانه امر به معروف و نهی از منکر در کشور، کمی کمرنگ شده است و باید این فرهنگ در کشور احیا شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha