پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه محمود آباد

امام‌جمعه محمودآباد با اشاره به در پیش بودن حماسه تاریخی ۹دی، از این روز ماندگار به عنوان نماد بصیرت، ولایت‌مداری و انقلابی‌گری ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی عصر امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان، خدمت به مردم را مهم‌ترین وظیفه مسئولان در نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: مدیران در جامعه اسلامی باید از همه ظرفیت ها برای خدمت به مردم بهره گیرند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مدیران باید بدانند که پُست و مقام، موقت و امانت است و نباید به آن دل ببندند، افزود: پست و مقام فقط امانتی برای خدمت به مردم است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه یک مدیر در جامعه اسلامی باید به گونه ای خدمت کند که پس از پایان دوران خدمت، نام نیکی از او باقی بماند، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان لایق بهترین ها هستند و نباید برای تحقق خواسته های به حق و قانونی خود، در دستگاه ها و نهادهای دولتی سرگردان شوند.

امام جمعه محمودآباد با اشاره به اینکه خدمت به مردم فرصتی ارزنده برای مدیران نظام اسلامی است، بیان داشت: مدیران باید با همدلی و هم‌زبانی در راستای رفع مسائل و مشکلات موجود در جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه همراهی مردم در همه عرصه ها مثال زدنی بوده است، تصریح کرد: همت مردم انقلابی و با بصیرت ما در دفاع از انقلاب همواره بسیار خوب و قابل قبول بوده است.

امام جمعه محمود آباد با تأکید بر اینکه سعادت بشر در خیرخواهی و خدمت به دیگران است، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت خدمت به عموم جامعه بهره گرفته شود.

وی با بیان اینکه امروز مردم توقع بسیاری از مسئولان و مدیران دارند، خاطرنشان کرد: این توقع به حق است چون مردم ما در همه صحنه ها و عرصه ها، پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن حماسه ۹دی از این روز تاریخی به عنوان یکی از روزهای ماندگار و جاودانه در تاریخ انقلاب و نظام اسلامی یاد کرد و گفت: روز نهم دی‌ماه در واقع روز تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا و ولایت فقیه است.

وی، نهم دی را روز حضور وسیع و آگاهانه مردم در صحنه‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: روز نهم دی، روزی‌ است که مردم ما در حمایت از رهبری، ولایت فقیه و مقدسات نظام جمهوری اسلامی ایران به صحنه آمدند و شکوهی جاودان را ایجاد کردند که دشمنان برای همیشه نسبت به توطئه‌هایی که داشتند، مأیوس شدند.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه حماسه نهم دی، حماسه حضور یکپارچه مردم انقلابی ایران با همه سلایق و افکار مختلف سیاسی است، خاطر‌نشان کرد: حماسه نهم دی همه افرادی را که به نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبری انقلاب اسلامی معتقد هستند،‌در زیر سایه یک پرچم، گردهم آورد.

حجت الاسلام موسوی افزود: حماسه نهم دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند و با صدای بلند اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین بایستد، در برابر آنها می‌ایستند.

وی با بیان اینکه روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم‌الله و ماندگار شد، خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در این روز ماندگار و تاریخی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید کرد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha