سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام امیر حیدری معاون تهذیب حوزه علمیه آیت الله آخوند(ره)

حجت الاسلام حیدری گفت: طلاب همدانی در پایان هفته به شهر مقدس قم سفر کرده و ضمن زیارت از حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی خواهند رفت.

حجت الاسلام امیر حیدری، معاون تهذیب و مسوول بسیج مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) شهر همدان در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر مدرسه علمیه آیت الله آخوند قصد برگزاری اردوی خانوادگی طلاب به مدت 3 روز را به مقصد قم، شهر ری و تهران برگزار کند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که امتحانات نیم سال اول رو به اتمام است و همچنین فرا رسیدن دهه ایام الله فجر، معاونت تهذیب مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) از 100 نفر از متقاضیان شرکت در اردو ثبت نام به عمل آورده است.

مسئول بسیج مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) گفت: یکی از  برنامه های این اردوی خانوادگی بازدید از کاخ سعد آباد و موزه عبرت است تا طلاب و خانواده های ایشان با خوی اشرافی گری خاندان پهلوی آشنا شوند.

وی در ادامه افزود: طلاب همدانی در این اردوی ه روزه از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که واقع در شهر ری تهران است بازدید خواهند کرد و از ثواب زیارت این بقعه متبرکه استفاده اکمل را خواهند برد.

حجت الاسلام حیدری گفت: در پایان طلاب همدانی به شهر مقدس قم سفر کرده و ضمن زیارت از حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به دیدار آیت الله العظمی نوری همدانی خواهند رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز خدمات حوزه علمیه همدان خدمات و همکاری های ویژه ای با معاونت تهذیب این مدرسه در راستای برگزاری این اردو را انجام داده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha