پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز

حوزه/ در آیین اختتامیه بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز از برگزیدگان بخش های تولید نرم افزار، آثار نمایشی، پادکست های صوتی، توزیع و نشر محتوای نمازی، طرح های گرافیکی و استیکرهای گرافیکی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، در آیین اختتامیه بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز، برگزیدگان این اجلاس در بخش های تولید نرم افزار، آثار نمایشی، پادکست های صوتی، توزیع و نشر محتوای نمازی، طرح های گرافیکی و استیکرهای گرافیکی، با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این دوره از اجلاس سراسری نماز که به میزبانی استان هرمزگان، در بندرعباس برگزار شد، در مجموع 2 هزار و 800 اثر به صورت فیلم و نرم افزار پیرامون نماز در حوزه فضای مجازی به ستاد مرکزی اجلاس ارسال شد که 53 اثر برتر شناخته شدند و از 20 اثر در این اجلاس تجلیل شد.

بخش تولید نرم افزار:

رشته نرم افزار تلفن همراه، سایت مرتبط و چند رسانه ای:

موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) (احرار اندیشه) با اثر «دانشنامه نماز» از قم، رتبه نخست، موسسه قرآنی مشکات نور حامیم با اثر «نماز بهتر» از تهران رتبه دوم و مجید گودرزی با اثر «پیام رسان نماز یاوران» از خراسان رضوی رتبه سوم را کسب کردند.

علی سلیمی از بوشهر نیز با اثر «آموزش نماز» شایسته تقدیر شناخته شد.

رشته بازی و سرگرمی:

مهری ملالو با اثر «نور باران» از قم رتبه نخست، محمدعلی باستانی با اثر «مسجد آبی» از خراسان رضوی رتبه دوم و محمد جواد هاتف قوچانی از قم نیز با اثر «بازی های خوب برای بچه های خوب» رتبه سوم را به دست آوردند.

در این رشته، ناصر محمدی از هرمزگان، با اثر «مار و پله » شایسته تقدیر شناخته شد.

رشته چند رسانه ای(رایانه ای) و واقعیت مجازی:

محمدرضا جعفری پور با اثر «کلید بهشت» ویژه ناشنوایان از کرمانشاه رتبه دوم، مرتضی غنی لو از زنجان با اثر «سجده گاه» رتبه سوم، احسان ترشیزی از تهران با اثر «آموزش نماز» شایسته تقدیر و بهزاد سامانی از تهران با اثر «پل صراط» شایسته تقدیر شناخته شدند.

بخش آثار نمایشی

رشته موشن گرافی:

حسینعلی درویش زاده با اثر «چرا نماز می خوانیم» از استان سیستان و بلوچستان رتبه نخست، سازمان اوقاف و امورخیریه با اثر «ما هم می توانیم یه قلعه داشته باشیم» از تهران رتبه دوم و محمد حسن احمدی با اثر« بزنگاه » از زنجان شایسته تقدیر

رشته پویانمایی:

فاطمه زندی با اثر «وضو» از همدان رتبه نخست، حمیدرضا احمدپور با اثر «سرزد سپیده» از قم رتبه دوم و فاطمه خدیور با اثر «بوسیدن روی ماه» از همدان شایسته تقدیر

رشته رئال:

محسن ذوالقدر با اثر «عدم» از قزوین رتبه نخست، یوسف جعفری با اثر «رویای گل ها» از تهران رتبه دوم و سمانه عباس پور با اثر «زمزمه محبت» از خراسان جنوبی رتبه سوم را کسب کردند.

رشته نماهنگ:

علیجان دائیان با اثر «احساس بندگی» از سمنان رتبه نخست

رشته مستند:

مسعود دهنوی با اثر «تصحیح فاتحه» از خراسان رضوی رتبه دوم

رشته گیف:

فواد مهتدی با اثر «چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟» از گلستان و غزاله حکمی با اثر «نماز» از همدان شایسته تقدیر شناخته شدند.

پادکست های صوتی

بهرام نوری با اثر مجموعه «پناه امن او» از گیلان رتبه اول، محمدرضا فرهمند یگانه با اثر «منزل نور» از البرز رتبه دوم و مسعود دهنوی با اثر « پرواز در سکوت» از خراسان رضوی رتبه سوم

در این بخش، مژده نقده دوز طهرانی با اثر «هستم و نیستم» از البرز، مریم عباسی با اثر «وقت سحر رسیده» از گلستان  و فاطمه عباسی آریمی با اثر «دلم که می خواد» از تهران شایسته تقدیر شناخته شدند.

توزیع و نشر محتوای نمازی

بخش کانال در فضای مجازی:

سید آرمین نور تجلی با اثر «زندگی زیبا با نماز» از مازندران رتبه اول، مهوش مظلومی خوب با اثر «زیبایه های نماز» از خوزستان رتبه سوم و امین سپهری با اثر «جوانان با نماز» از آذربایجان غربی شایسته تقدیر

بخش گروه در فضای مجازی:

اعظم کارگر با اثر «گروه تخصصی نماز خوب » از یزد رتبه دوم و محمد تقی ضرابی با اثر «کوچه باغ آسمانی» از خراسان شمالی شایسته تقدیر

بخش ربات در فضای مجازی:

امیر حسین بافقی با اثر «اذان گوی پیش رفته» از یزد رتبه دوم و محمد فرجی با اثر «بهانه وصل» از همدان رتبه سوم

بخش مدیریت محتوایی سایت:

مهدی صبورزاد فرد با اثر امتداد 313 از استان فارس، علی ارثی با اثر «سجده گاه» از آذربایجان غربی، محمد ابراهیمی با اثر «جام نماز» از بوشهر  و علی رحمانی راوری با اثر «رکعت (پایگاه تخصصی نماز) » از کرمان، شایسته تقدیر شناخته شدند.

طرح های گرافیکی

بخش طراحی پوستر:

سید محمود رضویان با اثر «نماز پرچم اسلام» از اصفهان رتبه دوم، محمد عزیزی با اثر «سلاح مومن» از گلستان رتبه سوم و فریده سلطانی پور با اثر «وحدت» از تهران، فرزانه خادم الحسینی با اثر «نماز و فضای مجازی» از فارس و علی حجتی با اثر «چتر» از همدان نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

بخش طراحی اینفوگرافی:

علیرضا خالصی دوست با اثر «10 توصیه » از سمنان رتبه دوم و علیرضا پوئید با اثر «ساعت دلت را کوک کن» از فارس شایسته تقدیر

استیکرهای نماز:

ابوالفضل دهقان پور با مجموعه «استیکر نماز» از خراسان جنوبی رتبه نخست، زهرا ترکمنی با مجموعه «استیکر معراج» از همدان رتبه دوم و علی کشاورزی با مجموعه « استیکر الفبای معراج از فارس» شایسته تقدیر

ایده و تجربیات موفق

در این محور هیچ اثری حائز رتبه و شایسته تقدیر شناخته نشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha