پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ محمد خجسته

حوزه/ شیخ خجسته گفت: دادگاه های نظامی بر اساس تمام قوانین بشری و آسمانی باطل است و احکامی که این دادگاه ها برای شهروندان صادر می کنند باطل و غیر قابل قبول است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد خجسته عضو شورای علمای بحرین گفت: خلیفه بن احمد فرمانده نیروهای مسلح بحرین، طرف ادعای انقلابیون بحرینی در دادگاه های نظامی است و ما بر این باوریم که محاکمه شهروندان در دادگاه های نظامی بر خلاف قانون و منشور حقوق بشر سازمان ملل و نقض آشکار عدالت است.

شیخ خجسته دستگاه قضائی بحرین را فاسد و غیر مستقل خطاب کرد و افزود: قاضی در دادگاه های نظامی بحرین توسط خلیفه بن احمد انتخاب می شود که او نیز معروف به فساد است و همه می دانند چه کینه و نفرتی علیه شیعیان بحرین دارد.

وی افزود: دادگاه های نظامی بر اساس تمام قوانین بشری و آسمانی باطل است و احکامی که این دادگاه ها برای شهروندان صادر می کنند باطل و غیر قابل قبول است.

عضو شورای علمای بحرین تاکید کرد: دستگاه قضائی بحرین به طور کلی فاسد است و از نشانه های فاسد بودنش این است که صددرصد سیاسی است و از سوی دیگر استقلال هم ندارد، زیرا به راحتی حقوقی مانند آزادی بیان را نادیده می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha