سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه جاجرم

حوزه/امام‌جمعه جاجرم گفت: باید توجه ویژه‌ای به مدارس علمیه شهرستان‌ها شود تا بیش‌ازپیش توسعه یابند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد موسوی، پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان مدرسه علمیه جاجرم، اظهار داشت: باید توجه ویژه‌ای به مدارس علمیه شهرستان‌ها شود تا بیش‌ازپیش توسعه یابند.

امام جمعه جاجرم افزود: یکی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی توجه ویژه به حوزه‌های علمیه شهرستان‌ها بود که خوشبختانه این امر محقق شده است.

وی ادامه داد: کار ساختمان حوزه علمیه جاجرم به برکت سفر مقام معظم رهبری به استان از سال ۹۴ با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در زمینی به وسعت هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای 2 هزار و ۵۰۰ متر مربع آغاز و هم‌اکنون ۷۳ طلبه در این مدرسه علمیه مشغول فراگیری علوم دینی هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی اظهار کرد: انتظار می‌رود پس از فراهم شدن امکانات عالی جهت تحصیل، طلاب در شرایطی که استکبار جهانی دین ما را هدف قرار داده، تلاش بیشتری برای جذب حداکثری افراد جامعه داشته باشند.

امام‌جمعه جاجرم تصریح کرد: برخورد مناسب روحانیون با جوانان ازجمله مهم‌ترین خصوصیتی است که روحانیون باید سرلوحه کار خود قرار دهند و باید با سعه‌صدر و صبوری رفتار کنند تا جوانان به سمت دشمن گرایش پیدا نکنند.

وی گفت: جامعه روحانیت برای حفظ و اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی وظیفه سنگینی دارد و باید در راستای حمایت از نظام اسلامی و انقلاب حرکت کنند.

گفتنی است، ساختمان جدید مدرسه علمیه برادران جاجرم با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان و مسئولان مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha