چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام نبوی تبلیغ در سمنان

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه ترویج روحیه کفران در میان مردم خلاف شرع است، گفت: برخی با انتقادات نا به‌جا آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن نبوی، ظهر امروز در اولین همایش آموزشی مبلغان بومی استان سمنان در جمع طلاب و روحانیون سمنان در امامزاده یحیی (ع) شهرستان سمنان با اشاره به حماسه ۹ دی‌ماه اظهار داشت: در فتنه سال 88 غالبی که دنبال می‌شد و از قبل هم گفته‌شده بود «پیروزی کاذب در انتخابات» بود که اگر فتنه گران در انتخابات پیروز می‌شدند و مسند انقلاب را به دست می‌گرفتند شکل و اصل انقلاب اسلامی را تغییر می‌دادند و اگر در انتخابات موفق نشدند علیه انقلاب شورش ایجاد کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: مسئله «تقلب در انتخابات» راهبرد دشمنان برای تخریب و تضعیف انقلاب اسلامی بود و ماهیت فتنه گران در سال 88 با بی‌حرمتی به عاشورا حسینی مشخص شد؛ در فتنه‌ها نباید فریب پوشش‌های فتنه گران را بخوریم و حرکت فتنه گران در سال ۸۸ براندازانه بود و اعتراضانه نسبت به انتخابات نبود و اصل نظام را نشانه گرفته بود.

وی افزود: اعتراض به گرانی و اعتراض به مسائل اقتصادی از سوی مردم را می‌خواهند به مناسبت 9 دی در راستای آن هدف احیا کنند و عده‌ای از روی بی‌دقتی گاهی حرفی می‌زنند و اعتراضی می‌کنند اما حواسمان باید باشد که نباید گاهی حتی با حرف حق آب به آسیاب دشمنان بریزیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نبوی خاطرنشان کرد: بعضی از اوقات به مردم دروغ می‌گوییم تا ثروتمند شویم و در موارد بسیاری به مردم دروغ گفته می‌شود؛ زیرا به دنبال پست و مقام و رسیدن به مسؤولیت هستند.

وی گفت: درصد برخورداری ایران از نعمات الهی از بسیاری از کشورها بالاتر است اما روحیه سپاسگزاری نیست و برخی با روحیه ناسپاسی به دنبال محبوب شدن در جامعه هستند؛ اگر کسی در جامعه برخوردار است و می‌گوید که فقیر است روحیه سپاسگزاری را در درون وی احیاء کنیم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: ترویج روحیه کفران در میان مردم خلاف شرع است زیرا مردم علیه نظام می‌شوند و اعضای دولت فعلی رفتارهایی داشتند که ضدانقلاب‌ها باید بروند پیششان درس پس بدهند.

وی با بیان اینکه تخریب اعتقادات در فضای مجازی در دستور کار دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: دشمن از موضوع جنسیتی و مسائل جنسی به تضعیف اعتقادات در فضای مجازی روی آورده و تغییر موضع داده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نبوی با انتقاد از کم‌کاری برخی از افراد در پافشاری بر موضع حق گفت: دشمن برای کفر شبکه‌سازی می‌کند و گاهی ما جدیت دشمنان را در هدف باطلشان مشاهده می‌کنیم اما خودمان در موضع حق پافشاری و جدیت نداریم؛ امیرالمؤمنین امام علی (ع) حرص می‌خوردند که چرا یاران حضرت در هدف و موضع حق جدیت ندارند اما دشمن در هدف باطلش جدی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha