جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور گفت: انتظار همه ما از مردم و مسئولان این است که قدر حمایت مردم از انقلاب و نظام را دانسته و با خدمت به مردم زمینه پیشرفت انقلاب در عرصه‌های مختلف را پدید آورند.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حماسه ۹ دی را روز تجلی غیرت مردم ایران در مواجهه با دشمنان عنوان کرد و اظهارداشت: در طول انقلاب اسلامی، هرکجا نظام اسلامی در معرض تهاجمات داخلی و خارجی دشمن قرار گرفت، ملت قاطعانه وارد شده و خط بطلانی بر همه دسیسه‌های دشمن کشیدند؛ به همین دلیل امروز لازم است که برای رفع مشکلات بدیهی مردم تلاش شبانه‌روزی داشت.

استاد حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی، از ابتدای پیدایش تا به امروز همیشه مورد هجوم توطئه‌های دشمن بوده، گفت: خدارا شاکر و سپاس گذاریم که مردم بیدار ایران اسلامی با آگاهی، بصیرت و شجاعت از نظام و ارزش‌های انقلاب حمایت کرده و به این سادگی فریب دشمن را نخواهد خورد.

وی با بیان اینکه همه اولیای خدا در انتظار ملتی همچون مردم انقلابی ایران بوده‌اند، تصریح کرد: الحمدلله نسل‌های جدید انقلاب بهتر از نسل‌های گذشته، ارزش انقلاب را فهمیده و پای ارزش‌های آن با همه وجود ایستاده‌اند و این مهم نعمت بزرگی است که همه اولیای خدا انتظار آن را کشیده که امروز در صفوف ملت ایران، به تجلی رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، با تأکید بر اینکه مسئولان باید خود را وقف خدمت به مردم کنند، اظهارداشت: انتظار همه ما از مردم و مسئولان این است که قدر حمایت مردم از انقلاب و نظام را دانسته و با خدمت به مردم زمینه پیشرفت انقلاب در عرصه‌های مختلف را پدید آورند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، وضعیت نامناسب اقتصادی کشور را نتیجه کوتاهی مسئولان دانست و تصریح کرد: مردم قریب به ۴۰ سال است که در همه عرصه‌ها پشتیبان نظام اسلامی بوده و امروز نوبت مسئولان است که در عرصه عمل خدمتگزاری خود به مردم را ثابت کنند.

وی در پایان، با اشاره به تلاش‌های دشمن برای نفوذ در صفوف مردم، گفت: إن شاءالله مردم با درایت ایران ضمن بیان مطالبات خویش در چهارچوب قانون، آن مسئولینی که در رفع مشکلات اقتصادی کوتاهی می‌کنند را به مسیر ولایت‌پذیری و خدمت‌رسانی برگردانده و توطئه‌های دشمن برای ایجاد صحنه‌های مخالفت با نظام را نابود خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha