دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
۹ دی

معاون تهذیب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) سفیران بیجار گفت: بصیرت واقعی و بینش دینی را مردم ایران اسلامی در ۹ دی سال ۸۸ به جهانیان نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حمید بهرامپور صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در مدرسه علمیه حضرت ولی حصر (عج) سفیران بیجار  برگزار شد، در جمع طلاب و روحانیون اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و افتخاری عظیم برای ملت ایران به حساب می آید.

معاون تهذیب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) سفیران بیجار گفت: در فتنه ۸۸ با سه گروه از خواص روبرو بودیم گروه اول که عاملان فتنه بودند، گروه دوم سکوت کنندگان در برابر فتنه و گروه سوم هم خواصی بودند که در برابر فتنه ایستادند و با بصیرت عمل کردند.

وی افزود: دو گروه فتنه گران و سکوت کنندگان مردودی های انقلاب بودند، چرا که خواصی که سکوت کردند مصداق حدیث شریف امام علی(ع) هستند که فرمودند «الرَّاضِي بِفِعْلِ قَوْمٍ كَالدَّاخِلِ مَعَهُمْ فِيهِ .....» که عملا با سکوت، رضایت خود را از عمل فتنه گران نشان دادند.

حجت الاسلام بهرامپور ادامه داد: بصیرت واقعی و حماسه عظیم ۹ دی را عامه جامعه که مردم بودند، خلق کردند که در روز نهم دی ماه ۱۳۸۸ که دو روز بعد از اهانت هتاکان به تاسوعا و عاشورای حسینی بود، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران را بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در سراسر شهرهای کشور به جهانیان اعلام کردند و فریاد زدند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

وی در پایان افزود: 9 دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب اسلامی را به خوبی می شناسند و هرگز فریب نیرنگ های شوم آنان را نخورده و با بصیرت و آگاهی در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز راه را گم نکرده و دست از راهبر واقعی که همان ولایت فقیه است، بر نخواهند داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha