پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
سرهنگ احمد بیطرفان

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: شهدای روحانی همچون دیگر شهدای والامقام انقلاب و دفاع مقدس، به سان چراغ های همیشه پرفروزانی هستند که راه و مسیر بصیرت را به ملت نشان می دهند.

سرهنگ احمد بیطرفان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: وجود هزار شهید روحانی از شهر مقدس قم نشان دهنده آن است که حوزویان انقلابی این شهر در مرتبه والایی از مجاهدت و انقلابی بودن بوده و هستند و قم و روحانیت آن پایگاه اصلی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های کنگره شهدای روحانی استان قم گفت: بیشتر کنگره های شهدای روحانی در استان ها دو تا سه روز برگزار می شود اما با توجه به جایگاه ویژه قم و اهمیت دهه بصیرت از 9 تا 19 دی که منتسب به قم است ده روز برای برگزاری کنگره در نظر گرفته شده و برنامه های متنوعی هم برگزار می شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم همچنین افزود: 9 دی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، کنگره با پیام مقام معظم رهبری و سخنرانی آیت الله العظمی مکارم شیرازی افتتاح شده و اختتامیه هم روز 19 دی با حضور مردم قم در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که از جمله برکات برگزاری کنگره های شهدا به خصوص شهدای روحانی، خنثی کردن تلاش دشمن در مسیر فتنه انگیزی خود و فریب افکار عمومی است، گفت: ما باید بکوشیم که سال به سال این کنگره ها با کیفیت ومحتوای بهتر برگزار شده و به خصوص با نسل جدید انقلاب ارتباط بهتری برقرار کند.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha