دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب

حوزه/ حجت الاسلام فاطمی نسب با تاکید بر ضرورت جذب جوانان، گفت: ستادهای نماز جمعه باید با ارائه برنامه های جذاب و جوان پسند، زمینه حضور جوانان را در نماز جمعه فراهم کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، صبح امروز در نشستی با امام جمعه محمدیه، با بیان اینکه حضور جوانان در ستادهای نماز جمعه بسیار ضروری و حیاتی است، گفت: ستادهای نماز جمعه باید با ارائه برنامه های جذاب و جوان پسند، زمینه حضور جوانان را در نماز جمعه فراهم کنند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به ظرفیت های این شهر محمدیه برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی، اظهار داشت: شهر محمدیه یکی از مناطق مهم استان قزوین می باشد که دارای مردمی فهیم و متدین و ظرفیت های عظیم فرهنگی و اجتماعی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی موینی، امام جمعه محمدیه قزوین نیز به اهمیت برگزاری نماز جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: نمازجمعه اهمیت بالا و خروجی ارزشمندی دارد، زیرا کانون همدلی و مرکزی برای مبارزه با بدی‌ها، زشتی‌ها، منکرات و گناهان و مصادیق آنها یعنی دیو صفتان، ستمگران، مستکبران و جهان‌خواران و خنثی کننده تحرکات ضد فرهنگی دشمن است.

وی، تقویت  اتحاد و وحدت در جامعه اسلامی را از برکات نماز جمعه خواند و افزود: این که دشمنان اسلام تا این اندازه با برپایی نمازجمعه در کشورهای اسلامی مخالفت می کنند، نشانه جایگاه بالای این فریضه وحدت بخش دینی است.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: نماز جمعه به فرمایش امام راحل یک پشتوانه محکم در پیشبرد انقلاب اسلامی است و لذا تقویت جایگاه آن از ضروریات است و همه دستگاه ها باید در این راستا اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه شهر محمدیه با اشاره به توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف علیه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز با هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری ملت غیور، تمام نقشه ها و فتنه های دشمنان خنثی  و آن ها نخواهند توانست آسیبی به انقلاب اسلامی برسانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha