جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی - گرمسار

حوزه/ امام‌جمعه گرمسار با بیان اینکه مسئولان باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند، گفت: برخی از مدیران در جامعه ضمن دوری از نقد و انتقادات، تحمل شنیدن خواسته و یا حتی نصیحت را ندارند که این مسئله یک ضعف است و باید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی، ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان به میزبانی دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه این استان با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمازجمعه که فرمودند «نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگی محسوب می‌شود»، اظهار داشت: باید دیگر مجموعه‌های فرهنگی به قرارگاه نمازجمعه مراجعه کرده و با این قرارگاه مهم هماهنگ شوند.

امام‌جمعه گرمسار تصریح کرد: باید در کشور طوری برنامه‌ریزی شود که بخش از بودجه‌های دیگر نهادهای فرهنگی برای قرارگاه نمازجمعه که مهم‌ترین و محوری‌ترین قرارگاه فرهنگی به شمار می‌رود، صرف شود.

وی با اشاره به دسترسی آسان به مردم به روحانیت و بیان مشکلات و آسیب‌ها از سوی مردم به روحانیت، افزود: مردم بسیاری به روحانیت و ائمه جمعه مراجعه می‌کنند تا مشکلشان حل شود و مسئولان باید مشکلات و درخواست‌های را پیگیری کنند.

حجت‌الاسلام آرامی با تأکید بر رفع و حل مشکلات مردم توسط مسئولان خاطرنشان کرد: استاندار سمنان بر مدارا، همکاری و عدم سخت‌گیری‌های قانونی به مسئولان دستگاه‌های اجرایی این استان دستور بدهند.

وی افزود: برخورد کریمانه و مهربانانه و به‌دوراز برخوردهای چکشی، مردم را به نظام امیدوار می کند و رفتار مسئول در مواجه با ارباب‌رجوع مؤثر است.

امام‌جمعه گرمسار با تأکید بر تقویت وحدت، همدلی و همگرایی مسئولان در سطح استان گفت: اختلاف سم مهلکی برای هر جامعه محسوب می‌شود که باید از ایجاد و یا تقویت اختلاف به‌طورجدی پرهیز کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند، افزود: برخی از مدیران در جامعه ضمن دوری از نقد و انتقادات، تحمل شنیدن خواسته و یا حتی نصیحت را ندارند که این مسئله یک ضعف است و باید برطرف شود.

حجت‌الاسلام آرامی با اشاره به پروژه نیمه‌تمام مصلی نمازجمعه گرمسار بیان کرد: مصلی نماز جمعه گرمسار در میان مصلاهای استان سمنان مظلوم واقع‌شده و به معنای واقعی سال‌ها به حال خود رهاشده است که می‌طلبد مسئولان نگاه جدی به مصلی نماز جمعه گرمسار داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha