جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
.

حوزه / با حضور آیت الله ناصری از مدیر کل کمیته امداد استان یزد به‌ عنوان مدیر و دستگاه برتر در امر فریضه اقامه نماز خصوصاً توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت در سال ۹۵ تقدیر ویژه به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، در مراسمی که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد از کمیته امداد برای ترویج فرهنگ اقامه نماز در سال 95 تقدیر ویژه شد.

 در بخشی از تقدیرنامه اهدایی از سوی زمانی قمی، استاندار یزد و رئیس ستاد اجلاس استانی نماز به مدیرکل کمیته امداد استان آمده است: با حمد خدای سبحان و با صلوات بر پیامبر ختمی‌مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص)، نظر به اینکه برابر گزارش هیئت ارزیابی ستاد اقامه استان، جنابعالی در سال 1395 در برگزاری فریضه مقدس اقامه نماز خصوصاً در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در دستگاه تحت مسئولیت خود صمیمانه همکاری کرده و موفق به کسب عنوان تقدیر ویژه شده‌اید، از زحمات شما قدردانی و سپاس گذاری می‌کنم.

امید است با الطاف بی‌کران حضرت حق در همه مراحل عمر و در هر زمان و مکان این توفیق همراهتان باشد تا بیش‌ازپیش در تمهید، ترویج و اقامه اولین واجب بعد از بعثت یعنی فریضه نماز موفق و سربلند باشید و پیوسته مشمول دعای حضرت ابراهیم (ع) "رب اجعلنی مقیم الصلوه و من ذریتی ربنا و تقبل دعاء" قرار گیرید.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha