چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خشم مردم اهواز نسبت از فتنه انگیزان و آشوب گران خیابانی

حوزه/ هزاران نفر از مردم غیور اهواز امشب پس از نماز مغرب و عشاء به خیابان‌های مرکز شهر آمدن و علیه آشوب گران و فتنه انگیزان راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، امشب خیابان‌های منتهی به حسینیه ثارالله اهواز، مملو از زنان و مردانی بود که برای محکومیت اقدامات ضد انسانی آشوب گران و فتنه انگیزان به مرکز شهر آمده بودند.

مردم کلان‌شهر اهواز از طلبه، روحانی و دانشجو گرفته تا پیرزنان و پیرمردان با سردادن شعارهای اقتصادی از فتنه انگیزان و آشوب گران اعلام برائت کرده و هرگونه اقدام هنجار شکنانه را محکوم کردند.

*هیچ‌کس با اعتراض مسالمت‌آمیز مخالف نیست/ فتنه‌گران از ما نیستند

 حجت الاسلام سلیمانی، یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی امشب کلان‌شهر اهواز، هدف خود از حضور در جمع هزاران نفری مردم را بیزاری از آشوب گران دانست و گفت: آن‌هایی که شب‌های گذشته به خیابان‌ها آمده و اموال عمومی، بانک ها و شیشه منازل و مغازه های مردم را خورد کردند، از ما اهوازی‌ها نیستند.

*عده‌ای اراذل دغدغه معیشتی مردم را دست‌مایه‌ای برای تعرض به حریم عمومی جامعه کرده‌اند

ستوان رضایی، از نیروهای مستقر در خیابان سی متری، بیان کرد: هیچ‌کس با اعتراض مسالمت‌آمیز و آرام علیه وضعیت نامناسب اقتصادی کشور، مخالف نیست! ما هم نسبت به وضع موجود گله‌مندیم، اما چرا باید عده‌ای جاهل و اراذل و اوباش، مسائل و دغدغه‌های معیشتی مردم را دست‌مایه‌ای برای تخریب اموال عمومی و تعرض به حریم عمومی جامعه کنند!؟

*تعطیلی مغازه های مرکز شهر به دلیل تحرکات ازاذل و آشوب گران خیابانی

سرگرد جعفری نیز با بیان اینکه آتش زدن بانک و تخریب اموال عمومی، نه‌تنها هیچ دردی را دوا نمی‌کند، بلکه موجبات ناراحتی مردم را نیز فراهم می‌کند، گفت: همان‌طور که شما مشاهده می‌کنید، خیابان‌های اصلی شهر که شریان اقتصادی این کلان‌شهر در آن جاری است، به دلیل تحرکات و اغتشاشات عده‌ای آشوب گر، تعطیل شده و مردم از ترس تخریب اموالشان، همگی راهی منازل خود شده‌اند.

وی در خاتمه گفت: قطعاً تا امروز مردم راه خود را از فتنه‌گران جدا کرده و امیدواریم هرچه زودتر وضعیت شهر به حالت عادی بازگردد.

*دخترم از شدت وحشت و ترس راهی بیمارستان شد

 خانم کاظمی، یکی دیگر از شرکت کنندگان در راهپیمایی امشب، با بیان اینکه فتنه گران خیابانی، آرامش را از مردم سلب کرده‌اند، اظهارداشت: ساعت از که 6 عصر بگذرد، صدای انفجار و دود و گاز خیابان را پر می‌کند و ما جرأت بیرون رفتن را نمی‌کنیم! شب گذشته دخترم حین بازگشت از دانشگاه، چنان دچار وحشت شده بود که از شدت ترس، او را به بیمارستان بردیم.

این بانوی اهوازی، ضمن تشکر از نیروی انتظامی و بسیج، خواستار برخورد جدی با آشوب گران شد و بیان کرد: از همه مسئولان و حافظان امینت عمومی شهر می‌خواهیم که هرچه زودتر، وضعیت را به حالت عادی بازگردانند.

لازم به ذکر است مردم اهواز در این راهپیمایی شعارهایی همچون «ما همه با هم هستیم، پشت ولایت هستیم»، «نظام اقتصادی، اصلاح باید گردد»، «اهواز بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «مرگ بر فتنه‌گر» و «مرگ بر آمریکا»، سر دادند.

 

گزارش از؛ علی زمان زارعی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha