دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسوی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت ولی عصر(عج) بیجار گفت: بیت المقدس به عنوان قبله گاه اول مسلمین خط قرمز جهان اسلام و کفر است، لذا مسلمانان در هر کجای جهان که هستند و با هرچه که در توان دارند باید از حق مسلم خود دفاع کنند.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به تحرکات مذبوحانه رژیم صهیونیستی با همراهی آمریکا، اظهار داشت: بیت المقدس قبله اول مسلمین، نه تنها پایتخت فلسطین بلکه پایتخت دلهای مسلمین جهانمی باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت ولی عصر(عج) بیجار با تاکید بر این که مسلمانان باید نسبت به این موضوع جدیت داشته و حساسیت خود را به انحاء مختلف ابرازکنند، ادامه داد: مسلمین اعم از شیعه و سنی باید پیگیر مسئله قدس که اولین موضوع در جهان اسلام است، باشند.

وی با اشاره به اینکه فلسطین در تاریخ سیاسی مسلمین از جایگاه ویژه و حساسی برخوردار است، گفت: بیت المقدس به عنوان قبله گاه اول مسلمین و کشور فلسطین خط قرمز جهان اسلام و کفر است، لذا مسلمانان در هر کجای جهان که هستند و با هرچه که در توان دارند باید از حق مسلم خود دفاع کنند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت ولی عصر(عج) بیجار با اشاره به اینکه واکنش مسلمین در اقدام غیرقانونی آمریکا در انتقال پایتخت رژیم جعلی اسرائیل به قدس قابل تامل است، بیان داشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا متوجه شده که در این موضوع کاملا به بیراهه رفته است و نه تنها جهان اسلام را منزوی نکرده است، بلکه باعث برانگیخته شدن حساسیت در کشورهای اسلامی گردیده است.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه موضوع قدس تنها به آخرین هفته از ماه مبارک رمضان در جهان اسلام ختم نمی شود، بیان کرد: مسئله قدس موضوع جدی و همیشگی جهان اسلام است و هرگز کهنه نمی شود و امیدوارم سرزمین های اشغالی روزی به مسلمانان و آوارگان فلسطینی برگردد و مسلمانان جهان باید بدانند دشمن واحد جهان اسلام آمریکا و رژیم منحوس صهونیستی می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha