جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فیلم کوتاه

حوزه/ به همت سازمان فرهنگی ، ورزشی شهرداری قم و برخی از نهادهای فرهنگی و تشکل های خودجوش مردمی، اکران آثار هشتمین جشنواره فیلم عمار در قم برگزار می شود.

محمد آمره، مسئول روابط عمومی سازمان  سازمان فرهنگی ، ورزشی شهرداری قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این برنامه از 12 تا 15 دی ماه هر روز از ساعت 18 و 30 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه در سالن همایش های شهرداری قم برگزار می شود و در هر روز بین 3 تا 4 فیلم کوتاه یا داستانی همچنین مستند و انیمیشن به نمایش در می آید.

وی با اشاره به این که در سال های گذشته نیز سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری در برگزاری این جشنواره در استان قم مشارکت داشته است، گفت: افتتاحیه این دوره امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور و سخنرانی یکی از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی که مدتی اسیر گروه داعش نیز بوده ، برگزار می شود و اختتامیه نیز جمعه شب در همین مکان خواهد بود.

این فعال فرهنگی همچنین با بیان این که شاخصه مهم جشنواره عمار، مردمی برگزار شدن آن است، افزود: خوشبختانه سال به سال استقبال اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان از این جشنواره بیشتر می شود و این مساله به خاطر رویکردها و سیاست گذاری های درست و مردمی آن است که از این منظر با دیگر جشنواره ها متفاوت است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha