شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام جواد بهشتی پور

حوزه/ مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: جریان سازی در موضوعات گوناگون یکی از برنامه های این آستان مقدس است که در این راستا آماده همکاری با رسانه های گوناگون از جمله رسانه رسمی حوزه های علمیه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام جواد بهشتی پور پیش از ظهر امروز در نشستی با سرپرست و سردبیران رسانه رسمی حوزه های علمیه، اظهار داشت: اداره روابط عمومی و تبلیغات آستان حضرت فاطمه معصومه(س) دارای زیرمجموعه های گوناگونی است که در حال فعالیت بوده و در این راستا می توانیم همکاری های مشترکی با یکدیگر داشته باشیم.

وی ابراز داشت: گسترده کردن صحن های معنوی حرم مطهر، پرداختن بیشتر به شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) و ... از جمله انتظارات ما از رسانه های دینی؛ مخصوصا رسانه رسمی حوزه های علمیه است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان ساخت: پیوند آستان مقدسه و حوزه علمیه و همچنین پیوند مجموعه های رسانه ای دو مکان مقدس، امری لازم و ضروری است که نیازمند تعامل و همکاری های بیشتری است.

حجت الاسلام بهشتی پور تصریح کرد: امروز کنگره حضرت آمنه(س)، یکی از برنامه های حرم مطهر است که فعالیت های فاخری در حال انجام بوده و متأسفانه در گذشته آثار انگشت شماری از این شخصیت تاریخی وجود داشته است.

وی بیان داشت: این آمادگی وجود دارد که برنامه حرم شناسی را برای مجموعه رسانه رسمی حوزه های علمیه داشته باشیم تا عزیزان با ظرفیت های گوناگون موجود در این آستانه مقدسه آشنا شوند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س)، اظهار داشت: آستان حضرت فاطمه معصومه(س) حداقل برای قم و مجاورین آن به این شکل تلقی می شود که همه مردم آن، خادم کریمه اهل بیت(ع) هستند و در این راستا، خادمان رسانه ای هم می توانند اثرگذاری بیشتر و بهتری داشته باشند.

حجت الاسلام بهشتی پور ابراز داشت: همچنین این بستر در حرم مطهر وجود دارد که رسانه های گوناگون در این آستان حضور پیدا کرده و فعالیت های مناسبی داشته باشند.

وی خاطرنشان ساخت: امروز سالانه 20 میلیون زائر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) حضور پیدا می کنند که حوزه علمیه می تواند نقش پررنگی داشته باشد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تصریح کرد: حوزه بین الملل آستان مقدسه فعالیت های مناسبی را انجام داده و روزانه از 32 زبان زنده دنیا در این آستانه زائر داریم که مستندها و تولیدات خوبی صورت می پذیرد؛ اما نیازمند پیوند رسانه های بیشتر با این آستانه هستیم تا بتوانیم اثرگذاری بهتری داشته باشیم.

حجت الاسلام بهشتی پور بیان داشت: در سه سال اخیر بیش از 400 اثر فاخر در حوزه کلیپ، مستند و ... از سوی حرم مطهر تهیه شده که به اذعان رسانه ملی، محصولات مناسبی است؛ اما باید کارهای بیشتری صورت بپذیرد.

در ادامه، مهدی کلانترزاده نیز در این نشست، گفت: جریان سازی در موضوعات گوناگون یکی از برنامه های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) است که در این راستا آماده همکاری با رسانه های گوناگون از جمله رسانه رسمی حوزه های علمیه هستیم.

وی ابراز داشت: یکی از مجموعه هایی که حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) روزانه آن را رصد می کنند، اخبار رسانه رسمی حوزه های علمیه است.

مدیر اطلاع رسانی و تشریفات حرم حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان ساخت: تولیت حرم مطهر معتقد است که حرم باید بسترساز بسیاری از اتفاقات مناسب باشد و در این راه، نیازمند همکاری و تعامل رسانه های دینی و مذهبی هستیم.

کلانترزاده تصریح کرد: پیوند ویژه و ثبت سندی همکاری دو مجموعه حرم حضرت معصومه(س) و رسانه رسمی حوزه های علمیه می تواند در بسترسازی بسیاری از اتفاقات مؤثر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha