شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سپاه

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه امروز دشمنان انقلاب چهره موریانه ای به خود گرفته اند، تصریح کرد: مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی با تمام توان از انقلاب و آرمان های والای آن حراست و حفاظت می کنند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین صادقی امروز در جمع راهپیمایان خرم آبادی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب از احساسات پاک برخی مردم و جوانان سوء استفاده می کنند ، گفت: مردم بصیر و ولایی ایران اسلامی با وحدت و انسجام توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده و امروز نیز با حضور پرشور و شعور خود اوج وحدت و اتحاد انقلابی را به نمایش گذاشته اند .

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جبهه انقلابی و دولت و ملت یکی هستند، بیان داشت: برخی هرگز به این موضوع فکر نکنند که زمانی برسد که جبهه انقلاب با استکبار یکی باشد  .

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان انقلاب چهره موریانه ای به خود گرفته اند، خاطر نشان کرد: مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی با تمام توان از انقلاب و آرمان های والای آن حراست و حفاظت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی با اشاره به اینکه حضور پرشور و گسترده مردم در جای جای ایران اسلامی برای محکومیت اغتشاشات اخیر یک پیام به رهبر معظم انقلاب، یک پیام به دشمن و یک پیام به مسئولین دارد، گفت: پیام مردم ولایی به رهبر این است که در هر شرایطی گوش به فرمان رهبری و ولی فقیه هستند و در این راه جان خود را نیز فدا می کنند.

وی با بیان اینکه پیام حضور گسترده مردم به دشمن این است که مرگ تدریجی دشمن را خواهانیم، افزود: مردم با حضور خود در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اوج وفاداری خود را به نظام و انقلاب به نمایش خواهند گذاشت .

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدران انقلاب اسلامی پیام بعدی حضور گشترده مردم خطاب به مسئولان است، بیان داشت: قدرشناسی به مردم خدمت است و مسئولان باید قدر مردم را بدانند و با تمام توان در راستای رفع مشکلات اقتصادی و مطالبات آنها حمایت خود را بکار گیرند .

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه مطالبه گری قانونی حق مردم است، افزود: مسئولان باید مطالبات به حق مردم را برآورده نمایند و در راستای تحقق عدالت در جامعه همت خود را بکار گیرند .

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در پایان با اشاره به اینکه جوانان باید مراقب فتنه کاخ نشینان و حمله موریانه دشمنان باشند، خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند این ملت تا آخرین نفس و تا پای جان در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب مانده و برای حراست از کیان نظام از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha