جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تجمع طلاب در حمایت از مردم و محکومیت اغتشاشات اخیر

استاد حوزه علمیه همدان با اشاره به سوءاستفاده عده ای آشوب طلب از اعتراضات اقتصادی مردم، گفت: امروز افراد معترض مطالبات مشخصی ندارند و رفتار خشن آنان در روزهای اخیر امری غیر معقول و غیر منطقی است.

حجت الاسلام سعید کاظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت:  اعتراض به ناکارآمدی دولت ها حق مردم است اما این حق برای اعمال خود، ساز و کار قانونی دارد.

وی افزود: افرادی که فکر می کنند حقی از آنان تضییع شده و دولت به وظایف خود عمل نکرده است، حق دارند، اعتراض کنند، اما حق آن است که معترضان ساز و کار قانونی را اخذ کند و اگر نتوانست آن زمان می توانند از طرق دیگر اقدام کنند.

استاد حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: امروز افراد معترض، مطالبات مشخصی ندارند و رفتار خشن آنان در روزهای اخیر امری غیر معقول و غیر منطقی است.

وی با اشاره به این که بین مطالبات قانونی مردم و مساله عملکرد دولت ارتباط وجود دارد، ولی اتفاقاتی که روی می دهد چیزی غیر از مطالبات از دولت است،  تصریح کرد: دولت شعارهایی داد که محقق نشده و عده ای حق خود می دیدند که اعتراض کنند.

حجت الاسلام کاظمی گفت: جنس شعارهای آشوبگران حاکی از عدم موفقیت و موفقیت دولت نیست و این مساله کاملا مدیریت شده از خارج کشور است، البته این به معنای آن نیست که همگی افراد مزدور بیگانه هستند، چرا که برخی از آنان فریب خورده اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha