شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار سردبیر و تعدادی از دبیران خبرگزاری حوزه با آیت الله محسن فقیهی

حوزه /نباید بی مسئولیتی خود را برگردن خارجی ها بیندازیم و برای حل مشکلات بهانه بیاوریم بلکه هدف این باشد به خواسته و مطالبات مردم رسیدگی شود. گرانی ها رفع شود. اقتصاد بیمار کشور درست شود.

آیت الله فقیهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به حوادث اخیر و در حاشیه راهپیمایی مردم انقلابی قم در محکومیت آشوب های خیابانی گفت: حوادث اخیر ریشه در مشکلات مردم درمسائل اقتصادی و گرانی است ولی واقعیت  این است بعضی از افراد که مزدور هستند وارد تظاهرات مردمی شده اند و مسیر مطالبات مردم را  با نوع شعار دادن علیه نظام عوض  کرده اند.

عضو جامعه مدرسین عنوان کرد: مردم مطالبات به حق داشتند و از مسئولین خواسته ای داشتند اما این جریان از سوی گروهای فتنه گر هدایت و موجب اغتشاش شد.

این استاد حوزه افزود: الان باید مسئولین  با افراد اغتشا شگر که هدف آنها تخریب نظام و انقلاب است برخورد جدی داشته باشند و این حرکت مردم متوقف شود تا مورد سوء استفاده دیگران قرار نگیرد ولی منظور از توقف حرکت مردمی این نیست که  نباید به مشکلات مردم رسیدگی شود.

آیت الله فقیهی گفت: واقعیت این است مردم مشکلات دارند، گرانی است و کاری برای جوانان نیست و بر دولت است از مشکلات مردم کم کند.

عضو جامعه مدرسین اظهار داشت: نباید بی مسئولیتی خود را برگردن خارجیها بیاندازیم و برای حل مشکلات بهانه بیاوریم بلکه هدف این باشد به خواسته و مطالبات مردم رسیدگی شود. گرانی ها رفع شود. اقتصاد بیمار کشور درست شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha