پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ راهپیمایی مردم ولایتمدار قم علیه آشوبگران

حوزه/ راهپیمایی‌ کنندگان امروز شهر مقدس قم با تأکید بر اینکه بی‌شک خروش انقلابی ملت بصیر بساط اغتشاشگران را جمع می‌کند ، خاطرنشان کردند: مردم ولایتمدار قم اجازه فتنه‌‌انگیزی‌های جدید را به فرصت‌طلبان و اغتشاشگران نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» پس از اغتشاشات و فتنه انگیزی های روزهای اخیر که دل امت حزب الله و بزرگان کشور را به درد آورد، مردم ولایی و بصیر شهر خون و قیام بار دیگر نشان دادند که در راه دفاع از انقلاب و ولایت همچنان در خط مقدم هستند و اجازه نخواهند داد معدود فتنه گرانی که از دشمن بیگانه دستور می گیرند ، شهر کریمه اهل بیت(ع) را جولانگاه فتنه آفرینی ها و آشوب و اغتشاش کنند.

در حین راهپیمایی عظیم و خودجوش امروز مردم ولایتمدار قم با تنی چند از شهروندان به خصوص طلاب و فضلای حوزه گفت‌وگویی درباره اهمیت و تأثیر این قبیل راهپیمایی ها در خاموش کردن آتش فتنه جدید انجام داده ایم که چکیده و ماحصل آن در ادامه می آید؛

مردم ولایتمدار قم اجازه فتنه گری دوباره را نمی دهند

رضا حیدرلو ، طلبه پایه پنجم حوزه با بیان این که به کوری چشم دشمنان ، ملت ما به خصوص مردم شریف و بزرگوار قم همچنان حاضر در صحنه آماده جان فشانی در راه دفاع از انقلاب و اسلام عزیز هستند، اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند در قضایای اخیر دشمنان کشور با یکدیگر هم پیمان و هم قسم شدند که برای کشور مشکل ایجاد کنند اما سخن این جمعیت انبوه و بصیر این است که خواب شوم و باطل آن ها در این زمینه تعبیر به حقیقت نشده و بار دیگر در تقابل ناجوانمردانه با ملت و انقلاب اسلامی ایران رسوای عام و خاص می شوند.

وی افزود: البته حضور مردم در این عرصه ها نباید باعث شود که مسئولان و به خصوص دولتمردان چشم خود را بر واقعیت های امروز جامعه از جمله مشکلات و تنگناهای معیشتی مردم ببندند بلکه باید تلاش و هوشیاری خود را برای خدمت صادقانه به این ملت نجیب و بزرگوار افزایش دهند.

از اوضاع اقتصادی گله داریم اما ...

عباسعلی حمیدی ، اهل کسب و کار بازار است و به قول خودش چندان پیگیر اخبار سیاسی نیست اما در عین حال نسبت به دفاع از اصل انقلاب و تبعیت از مقام معظم رهبری بسیار حساس و جدی است.

او معتقد است: همان طور که در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و در فتنه ها و مسایل گوناگون همچون فتنه سال 88 همه مردم در دفاع از اسلام و انقلاب پشت سر روحانیت و ولی فقیه قیام کرده و در میدان حاضر شدند امروز هم مردم گرچه از برخی شعارهای دروغین برخی مسئولان و فساد و بی عدالتی ها ناراضی هستند اما همچنان در دفاع از انقلاب خود و پیروی از رهبری عزیز، مصمم و جدی هستند و اجازه نمی دهند که دشمن از مطالبه به حق آن ها در مسیر خواست شوم خود سوء استفاده کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بیکاری ، گرانی و رکود و نیز مبارزه با فساد از جمله مطالبات اصلی آحاد مردم است و ما هم که در بازار قم مشغول هستیم واقعا از این رکود و شرایط فعلی اقتصاد که باعث شده مردم خرید و فروش کمی داشته باشند ناراضی هستیم و امیدواریم مسئولان کمی به خود آمده و برای رفع این مشکلات کاری کنند.

موج سواری بیگانگان ، اعتراضات مردمی را از مسیر خود منحرف کرد

حجت الاسلام سید محسن سجادی نیز با بیان این که ابتدا اعتراضات مردمی ناظر به مساله معیشت و وضعیت اقتصادی بود و شعارها نیز نسبتاً مسالمت آمیز سر داده می شد، گفت: اما متاسفانه در روزهای اخیر با موج سواری بیگانگان و ورود اغتشاشگران ، عملاً کار از دست معترضان واقعی خارج شد و نتیجه آن شد که شاهد ناامنی و خراب کاری و ضربه زدن به اموال بیت المال در برخی شهرها بودیم.

وی همچنین ادامه داد: صدالبته مسلم است که باید مطالبه و خواسته به حق مردم جواب داده شود اما اعتراضات مردمی نیز باید به شیوه و راه درست و مناسبش بیان شود نه این که بهانه و گزک دست دشمنان این نظام و انقلاب بدهیم که سواستفاده کرده و ماهی مقصود خود را از این آب گل آلود صید کنند.

مردم اصل انقلاب و نظام را از خود می دانند

فرهاد کهندانی کارمند نیز با بیان این که بی شک دشمنان خواب ضربه زدن به ایران اسلامی را به گور می برند، اظهار داشت: به لطف خدا در روزهای اخیر با وجود معدود تجمعات اغتشاش آمیز افراد سودجو و فرصت طلب، مردم در شهرهای مختلف کشور به میدان آمده و نشان دادند که با وجود سختی های زندگی و مشکلات عدیده اقتصادی پای انقلاب و نظام هستند چرا که آن را از خود می دانند و همچنین به القائات و فتنه انگیزی های دشمن آگاه هستند.

شیوه بیان مطالبات و اعتراضات باید درست و عقلانی باشد

وی ادامه داد: البته شیوه بیان این مطالبات نیز مهم است و باید از راه درست و عقلانی دنبال شود و مسئولان نیز باید نسبت به این گونه مسائل پاسخگو باشند.

کهندانی همچنین در خاتمه با بیان این که رسانه های دشمن مترصد کوچکترین بهانه برای ضربه زدن به وحدت و اقتدار کشور ما هستند، افزود: در شرایط کنونی ما نیاز به وحدت و همدلی داریم و از آن سو مسئولان نیز باید با عمل به اقتصاد مقاومتی و بیانات رهبر معظم انقلاب ، زمینه رفع یا حداقل کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را فراهم کنند و گرنه بسنده کردن به حرف و شعار، دردی از مشکلات مردم را درمان نخواهد کرد.

۳۱۳/۸

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha