جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ راهپیمایی مردم ولایتمدار قم علیه آشوبگران

حوزه/ مردم انقلابی شهر مقدس قم امروز به صورت خود جوش در اعتراض به اغتشاشگران از مصلای قدس به سمت حرم حضرت معصومه(س) راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، مردم انقلابی شهر مقدس قم امروز در اعتراض به اغتشاشگران از مصلی قدس به سمت حرم حضرت معصومه(س) راهپیمایی کردند و  حمایت قاطع خود را از نظام اسلامی، رهبری معظم انقلاب و مطالبات به حق مردم اعلام نمودند.

بر اساس این گزارش: امروز میدان جانبازان و خیابان شهدا(صفائیه) مملو از راهپیمایانی بود که به عشق دفاع از حریم ولایت و کشور عزیز ایران به خیابان آمده بودند، انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی و ازناب داخلی آنها  اعلام کردند.

در این راهپیمایی که شخصیت‌های حوزوی از جمله آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و امام جمعه قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم و سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، اعضای جامعه مدرسین، اساتید حوزه و دانشگاه، روحانیون، طلاب و اقشار مختلف مردم با طیف های  گوناگون حضور داشتند.

مردم ولایتمدار و انقلابی ایران در این راهپیمایی شعارهایی همچون «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا» و «نقشه خائنانه نقش بر آب است قم خاستگاه انقلاب است»،«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر مفسد اقتصادی»، «منافق حیا کن این فتنه را رها کن»، را سر دادند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم که سخنران این مراسم بود، طی سخنانی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون از همه سختی‌ها و مشکلات توانسته با مدیریت امام و مقام معظم رهبری گذر کند و اکنون روی پای خود ایستاده، کشورهای منطقه در ناامنی هستند اما ایران اسلامی در امنیت و آرامش به سر می‌برد؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز در آتش ناامنی می‌سوزند و برخی همانند آل‌سعود نیز بر امنیت حاکم بر ایران حسادت می‌ورزند به همین علت از هر فرصتی برای به آشوب کشاندن ایران استفاده می‌کنند اما باتدبیر رهبری و ولایت‌پذیری مردم نقشه‌های دشمن نقشه برآب شده است و امروز نیز با رهنمودهای رهبری و حضور مردم با بصیرت در صحنه سر پر از فتنه مستکبران به سنگ کوبیده خواهد شد.

خاطرنشان می شود: راهپیمایی مردم قم علیه آشوبگران با قرائت قطعنامه‌ای در صحن امام رضا(ع)  حرم مطهر حضرت معصومه(س) به پایان رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha