شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ راهپیمایی مردم ولایتمدار قم علیه آشوبگران

حوزه/رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: حماسه‌آفرینی امروز مردم خراسان شمالی برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات استان ثبت کرد و این حضور به اغتشاشگران نشان داد که ما ملت بیدار هستیم و از فتنه و فتنه‌گر بیزاریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان در محکومیت اغتشاشات و فتنه‌گری‌های روزهای اخیر اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی نشانه بیداری و بیزاری مردم از فتنه است.

وی با اشاره به اینکه اگر دشمن بخواهد از سد غیرت و غیورمردی ملت ایران نفوذ کند، چشمانی بیدار آنان را رصد می‌کند، افزود: این ملت، ملتی انقلابی است که به دشمنان اجازه نفوذ نمی‌دهد.

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه در قرآن کریم به امت مسلمان سفارش شده قوی باشید و مقتدرانه و راست‌قامت در مسیر حق قدم بردارید و بدانید که این حرکت، دشمن را به خشم می‌آورد، گفت: حضور و حماسه‌آفرینی امروز ما هم مصداق همین حرکت است که دشمن از این اقدام به خشم می‌آید.

وی با اشاره به اینکه آشوبگر راه به جایی نمی‌برد و انقلابیون راه را بر آشوبگران تنگ می‌کنند، تصریح کرد: کسی که شیشه بانک و مغازه‌ها را می‌شکند هنر نمی‌کند، بلکه این‌ها انسان‌های ترسویی هستند که از زمین و زمان بریده‌اند و همچون کَف رودخانه، توخالی و بی‌ریشه‌اند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی خطاب به دولتمردان نیز گفت: دولتمردان باید بدانند مردم باوجوداینکه می‌دانند گرانی و بیکاری هست اما آمده‌اند تا به دهان آشوبگران بزنند و صف اعتراضات خود را از صف اغتشاشات جدا کنند.

وی با بیان اینکه تخریب هیچ‌وقت تکمیل نکرده بلکه نقص را بیشتر می‌کند، اظهار داشت: به یقین قبول داریم خلأهای اقتصادی و این واقعیت که معیشت مردم دچار اختلال شده، برخی کارخانه‌ها تعطیل و کارگران بیکار شده‌اند.

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به اینکه همه مشکلات را می‌دانیم و مقام معظم رهبری فرمودند بنده از همه بیشتر این مسائل را می‌دانم، افزود: هر مشکلی راهکاری دارد، با تظاهرات خیابانی کارخانه‌ای راه‌اندازی نشده و بیکاری با تخریب شیشه بانک و تخریب اموال عمومی حل نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اموال عمومی را محترم بشماریم و خیابان و کوچه و اماکن را از خودمان بدانیم، تأکید کرد: مردم هوشیار باشند، همه آن‌ها که به خیابان‌ها می‌آیند، ضدانقلاب نیستند اما به یقین برخی افراد مسئله‌داری که با نظام رابطه‌ای ندارند، نفوذ می‌کنند.
استاد حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر اینکه ملت مراقب این نفوذی‌ها باشند، گفت: انسان‌هایی هستند که مأموریت از بیگانه‌ها دارند و انسان‌های گول‌خورده این تجمعات را به انحراف می‌کشند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موج عظیمی در دنیا ایجاد کرد که خیلی‌ها قدرت اجتماعی و قدرتشان به خطر افتاد، اظهار داشت: این حق‌طلبی درنتیجه یک پس‌لرزه‌هایی نیز دارد. 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران زلزله‌ای در کاخ ستمگران و تزلزل در پایه قدرت مستکبرین ایجاد کرده که طبیعی است پس‌لرزه‌هایی نیز داشته باشد.
رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر اینکه قدرت انقلاب در حال گسترش است و به طبع دشمنی‌ها نیز گسترده‌تر می‌شود، گفت: دشمن با سوءاستفاده سعی دارد این پروژه‌ها را کلید بزند و سعی در تضعیف انقلاب دارد.

وی در ادامه ضمن تشکر ویژه از نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری امنیت و نظم شهر، با بیان اینکه افرادی که دست به اغتشاش زدند از جاهای دیگر آمده بودند چرا که مردم استان غیرتمند و ولایتمدار هستند، خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمن ما شاهد بهترین مدیریت در حفظ امنیت و آرامش شهر بودیم.

گفتنی است، مردم فهیم، بصیر و ولایتمدار خراسان شمالی امروز با شعارهای «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر منافق» و  «مرگ بر آمریکا» اقدامات خرابکارانه روزهای اخیر را محکوم کرده و با شعارهای «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» و «این‌همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» بر امتداد خط ولایت و رهبری تأکید کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha