جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین زمانی

حوزه/ مسئول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه گفت: با وجود اینکه شب گذشته در سیمای مرکز قم، خبر لغو راهپیمایی اعلام شد، چنین جمعیت باشکوهی در راهپیمایی خودجوش مردم قم حضور پیدا کرد و اگر روزی اعلام رسمی شود، مردم قم و ملت ایران نشان خواهند داد با تمام وجود پای این انقلاب ایستاده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی، مسئول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه، پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در حاشیه راهپیمایی خودجوش مردم انقلابی قم، اظهار کرد: برخلاف اینکه شب گذشته از طرف سیمای مرکز قم خبر لغو راهپیمایی امروز اعلام شد، اما مردم با توجه به انگیزه و دغدغه‌ای که به انقلاب دارند، بر خود لازم دانستند در این راهپیمایی باشکوه شرکت کنند.

وی تصریح کرد: راهپیمایی خودجوش مردم قم در حمایت از انقلاب و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، محکوم کردن جریان های ضدانقلابی داخلی که موجب ناامنی، تخریب و ضرب‌وجرح و قتل شدند و مطالبه به‌حق رفع مشکلاتی معیشتی برگزار شد.

مسئول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه با بیان بیت شعر «باش تا صبح دولتت بدمد، کاین هنوز از نتایج سحر است»، گفت: با وجود اینکه شب گذشته خبر لغو راهپیمایی اعلام شد، چنین جمعیت باشکوهی در راهپیمایی خودجوش مردم قم حضور پیدا کرد و اگر روزی اعلام رسمی شود، مردم قم و ملت ایران نشان خواهند داد با تمام وجود پای این انقلاب ایستاده اند.

انتهای پیام/313/33  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha