جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به حضور بعضی عناصر ضدانقلاب داخلی برای ناامنی و اغتشاش در قم، گفت: این افراد اندک که ما می‌دانیم قمی نیستند و از جاهای دیگر آمده بودند، قطره‌ای در مقابل اقیانوس خروشان مردم هستند که هیچ ارزشی برای مردم ندارند و معلوم شد آنان، افراد سرسپرده‌ای بودند که به دعوت سایت‌ها و کانال‌های بیگانه دست به چنین کاری زدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، پیش از ظهر امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در حاشیه راهپیمایی خودجوش مردم انقلابی قم، اظهار کرد: حضور خودجوش مردم در راهپیمایی امروز کم‌سابقه بود.

وی تصریح کرد: اگرچه متأسفانه پیام‌ های مشکوکی از جاهای مختلف ارسال شد و مردم و روحانیان به تردید افتادند که شاید راهپیمایی لغو شده باشد اما برخلاف این اقدامات، راهپیمایی شکوهمند مردم قم برگزار شد و دشمن را بار دیگر مثل همیشه ناامید کرد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به حضور بعضی عناصر ضدانقلاب داخلی برای ناامنی و اغتشاش در قم، گفت: این افراد اندک که ما می‌دانیم قمی نیستند و از جاهای دیگر آمده بودند، قطره‌ای در مقابل اقیانوس خروشان مردم هستند که هیچ ارزشی برای مردم ندارند و معلوم شد آنان، افراد سرسپرده‌ای بودند که به دعوت سایت‌ها و کانال‌های بیگانه دست به چنین کاری زدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد افزود: قطعاً وظیفه نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و قضایی است که این افراد ضدانقلاب داخلی را شناسایی کنند که البته این کار را انجام دادند و بنده طبق تحقیق عرض می کنم این افراد شناسایی شده اند و شماره ماشین ها و اسامی آنان از قم نبوده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha