یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد

حوزه/ دیدار با مقام معظم رهبری تأثیر بسیاری در اعتبار و جایگاه مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم داشت و رهبری فرمودند، وقتی با شما صحبت می‌کنم گویی باده‌ها هزار نفر از طلاب صحبت می‌کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حسینی نژاد در مراسم افتتاحیه هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، با بیان این که هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب دوره بسیار آرام و موفقی بود گفت: در این دوره هیچ اختلاف و دغدغه‌ای وجود نداشت و بارها ریاست جامعه مدرسین و بزرگان حوزه از این وضعیت تشکر کرده بودند.

وی بیان کرد: در هفتمین دوره مجمع تعدادی از اعضای جامعه مدرسین عضو مجمع بودند که همکاری بسیار خوبی داشتند و یکی از مزیت‌های این دوره بود.

رئیس هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب گفت: در دوره‌های قبلی معمولاً مجمع جایگاهی که بتواند از قوانین خود دفاع کند نداشت ولی در دوره هفتم رئیس مجمع عضو شورای طرح و برنامه حوزه انتخاب شد که می‌توانست از طرح‌هایی که در مجمع به تصویب می‌رسد دفاع کند.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های مهم هفتمین دوره مجمع دیدار با مقام معظم رهبری در سال 94 بود که بعد 12 سال این عنایت نصیب اعضای مجمع شد که برکات بسیاری برای مجمع به ارمغان آورد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی نژاد گفت: دیدار با مقام معظم رهبری تأثیر بسیاری در اعتبار و جایگاه مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم داشت و رهبری فرمودند وقتی با شما صحبت می‌کنم گویی باده‌ها هزار نفر از طلاب صحبت می‌کنم.

وی ابراز داشت: رهبری در این دیدار توصیه‌های مختلفی در مورد جایگاه مجمع داشتند و به بزرگان حوزه توصیه کردند که از مجمع حمایت قانونی کنند.

رئیس هفتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه گفت: در هفتمین دوره، جایگاه مجمع نمایندگان طلاب ارتقا یافت و در کمیسیون های حوزه و در شورای طرح و برنامه شرکت می‌کرد و کمیسیون‌های آن نیز فعال شده بود.

انتهای پیام/313/30

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha