سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
پذیرش جامعه الزهرا

حوزه/ مدیر پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گفت: فارغ التحصیلان در مقطع کارشناسی در صورت دارابودن شرایط می‌توانند در آزمون ورودی سال تحصیلی ۹۸-۹۷ جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام اباذر عمرانی‌فر با بیان این مطلب بیان داشت: امکان پذیرش دارندگان مدرک کارشناسی برخی رشتههای دانشگاهی در مقطع سطح 3  جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به وجود آمده است.

مدیر پذیرش جامعه‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) تصریح کرد: فارغ التحصیلان در مقطع کارشناسی در صورت دارابودن شرایط می‌توانند در آزمون ورودی سال تحصیلی 98-97 جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) شرکت کنند و پس از قبولی نهایی در رشته مورد نظر مشغول به تحصیل شوند.

وی گفت: فارغ التحصیلی در یکی از رشته‌های کارشناسی همسو، دانشجویان سال آخر دانشگاه در رشته‌های همسو، در صورتی که تا پایان مرداد 1397 فارغ التحصیل شوند، اخذ معدل کل حداقل 15 در مقطع کارشناسی، همسو بودن رشته کارشناسی دانشگاهی با رشته و گرایش انتخابی در حوزه علمیه و گذراندن موفق دروس پیش‌نیاز از شرایط پذیرش دارندگان مدرک کارشناسی در مقطع سطح سه(کارشناسی ارشد) جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) است.

حجت الاسلام عمرانی فر با اشاره به این که همه فارغ التحصیلان دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات (دانشگاه‌های دولتی،آزاد، و...)  با هر نوع مدرک کارشناسی ( روزانه،شبانه و...) می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. افزود: داوطلبانی که داری مدرک کارشناسی یا مدارک بالاتر غیر همسو(غیر همخوان) می‌باشند باید در آزمون مقطع سطح دو شرکت کنند که پس از قبولی نهایی و بر اساس ضوابط آموزشی این مرکز، نسبت به معادل سازی دروس گذرانده شده و تطبیق واحدهای آنها اقدام خواهد شد.

وی بیان داشت: همچنین حافظان کل قرآن کریم در صورتی که در آزمون حفظ سازمان سنجش شرکت کرده و موفق به اخذ مدرک کارشناسی شده اند در اولویت پذیرش قراردارند.

 مدیر پذیرش جامعه الزهرا(س) در پایان تاکید کرد: علاقه مندان می‌توانند برای اطلاع از جدیدترین اخبار و اطلاعات و آگاهی از شرایط و ثبت نام در آزمون ورودی به سامانه پذیرش به آدرس http://paziresh.jz.ac.ir    مراجعه نمایند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha